ooo bonde

ooo äntligen är bonde igång- love it..nästan mer än idol..idol börjar tappa tycker jag..det är trist eller så är det bara min personliga smak som förändrats. blir iaf ingen idol final detta året- blir ju skiiiiiing :0)

idag har varit en mys dag- plugg med linda på odontbiblioteket (varför kom jag inte in på malmö tandhögskola *avis*?) . där finns alla böcker man kan tänka sig o massor med tandfolk!

sen var jag o andré i stan o letade efter apple datorerna- som inte kommit till butik ännu..så vi gick i tjejbutiken o min favvo butik village o andré var riktigt duktig idag (han klaga inte o gick faktiskt o tittade!)

sen var vi o åt- jag en pasta o han en hamburgare ! sen cyklade vi hem igen o jag sprang ca 6km- nyss nydushad o nu ser vi ja, bonde! ska snart göra en fruktsallad!

imorgon blir det plugg m linda på odont igen- sen kommer lisa katt till mig :-) smyckepartaj på kvällen (baglady)!

helgen är obestämd än....jobba på lördag..öppet hus hos malmö veterinär på lördag...hoppas hoppas jag kan hinna diiit! ngn som vill dit???????

Kissss!


nu har vi mys i min lilla lägenhet- hösten är bra mysig...till en början :-)


2008-10-15 @ 20:15:51 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Vi kan ju höras om lördag. Vi har nog inget planerat tror jag. Håller med om Idol, bonde är bättre! :) Kram


2008-10-15 @ 20:19:24
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandra

ja min lugg kommer synas överallt ;) Haha


2008-10-15 @ 20:44:29
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen