oj

tack vare detta så fick jag en helt underbar överraskning  i morse TROTS regnet . här har man helt missat att det blev vintertid trots att jag å linda har tjatat om de i ca en månad " är det denna helgen vi ställer tillbax klockan?" :-)

det är så myyyysigt med vintertid- man får mer tid ju o hag älskar när dagarna går saaakta (förutom skoldagarna thihi) ! nu är klockan 11.33 och jag hade ångest att jag sovit för länge men nu slapp jag det bekymmert! wihooo!

jag har tänt exakt 8 ljus i min lilla lägenhet o bara myser vidare på temat från igår . grabben är här med men han kom till mig kl 5.30 i morse så han sover lugnt! vi ska till pappsen i ystad lite senare o bada i hans pool o mysa !

trevlig söndag alla bloggers! man kanske skulle anordna en blogg fest a la stinalee? :-D tror inte jag har så många som läser min blogg som faktiskt bloggar själv...kanske 2 eller nja 3 med mia eller nej 4 med mias mamma med...ja skaran växer. vilken fest det hade blivit *skratt*! 


bus i ystad i somras


2008-10-26 @ 10:53:07 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

En bloggfest, det hade ju vatt super kul!!=)


2008-10-26 @ 13:26:54
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Malin

he he, såg att det var mitt inlägg som var överraksningen , va kul!!=) Det är ju alltid någon som glömmer bort det, så jag tänkte att jag skulle uppmärksamma de glömska....hehe!!!=)

Ha en fortsatt mysig söndag!!=)


2008-10-26 @ 13:30:51
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Sandra

Jaa, jag var rätt nöjd med håret! Har ju hela dagen på mig att göra mig i ordning på fredag, så det ska jag nog kunna fixa! :) Nu är kläderna köpta! Lägger upp bilder sen eller i morgon! Hittade en så sjuuuukt snygg klänning. Men jag var mellan två storlekar i den, så jäääävla störigt, blev helt förälskad i den.. men men. Hoppas du har det mys hos pappsen. puss


2008-10-26 @ 17:27:23
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Mia

Jaa varför inte en bloggfest, kan ju vara skoj :)

Se vad alls ens läsare är för några!

Sitter i C's lgnht n. Han är o jobbar, har varit här sen i fredags mys

Vet du... det har varit rån på netto i hörby förresten... Haha, lilla hörby..

Hoppas allt är bra o att du har haft en bra helg!

PUSSSS


2008-10-27 @ 11:23:40
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen