"oh what a night"


 god morgon fast klockan är 12.49
*gääääsp* hade dock kunnat sova mkt längre men det är ju så att det finns en dag imorgon med så jag måste kunna somna i tid ikväll- hade förmodligen inte pallat ha patienter imorgon- ni vet nu på äldre dagar så är jag bakis i 2 dygn så det är rätt skönt vi bara ha fall imorgon 9-12!

huvudet mår precis som det ska idag efter en helt perfekt kväll- hade inte så stora förväntningar som sagt och då blev det hur bra som helst! jag ägde dock inte i golfen- vet inte vad det berodde på :) sen spelade vi lite andra spel där jag fick tillfälle att bjuda runt på chokladsnitt som jag bakat (ja mias mamma: jag är en redig svensson! hihi) en gubbe tyckte de var skiiit goda så jag fick en kram (ehh nej tack!). sandrix fick sin ranson av honom med! härligt liksom! det är liksom sånt som gör kvällen! :-) LOL!

sedan for grabbsen hem utom andré o daniel (ja han kom med wii) som skjutsade mig o sandrix mot das metropol; slagthuset! där blev det dans o stim till 3.10 . vi har verkligen så skoj när vi är ute! o så blir det alltid en massa HEMLIGT snack som jag älskaaar ! sandra lyssnar verkligen, det är pluspoäng på sånt beteende! sen kom grabbsen o hämtade oss igen ! det kom ett skyfall av hagel/regn- underbart vackert egentligen men det var en otäck kväll! en kille omkom igår kväll vid mig- han föll/trodde han kunde flyga från ett tak. 4 personer var i lägenheten där han kom ifrån när det hände..brandmännen stod länge o spolade bort allt blod sa andré..sen var det sönderslaget en glasruta precis bredvid mig hos en tattuerare! så det stod o satte in en provosorisk då när vi blev avsläppta- läskigt att så mkt hände precis bredvid mig- här brukar faktiskt vara väldans lugnt. faktiskt :-)

vill ni ha en mer utförlig beskrivning av kvällen hittar ni det här! :-)

snart kommer pappsi o hämtar lisa katt för nu är de hemma igen sen blir det återhämtning hos andré med massa god mat o en mysig film- precis så det ska vara en söndag- en söndag dagen efter!

jag hoppas ni alla mår exakt lika bra som jag- eller nja, lite bättre kanske :-)

































Linda var oxå på let´s go- dock inte samtidigt som vi . jag fick för mig att det var du linda som lämnat dessa på
toaletten som en hälsning till mig? var det så ? :-) *garv*


2008-10-19 @ 13:06:14 Länk ett liv var det ja Kommentarer (6) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Jaaa det va sååå lyckat! :)

Tack själv gumman! puss


2008-10-19 @ 16:01:14
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: andré

sâ det var redbull vodka du luktade:) killen som kramar er har fyrkantigt huvud.


2008-10-20 @ 01:14:15

Postat av: lina

jaaa det var det jag lukta.muuuums =0) killen var nog ryss...ser så ut! hm...han var en redig linslus!


2008-10-20 @ 14:00:58

Postat av: Buffie

asg

Det roligaste av allt är att jag vet vem som hade strumpbyxorna på sig innan de hamnade där!!! hahaha Det du....tolka det om du kan!!! =)



Puss


2008-10-20 @ 15:22:24
URL: http://buffie.blogg.se/

Postat av: Sandra

Vill du ut och dansa IGEN!? Haha


2008-10-20 @ 17:40:31
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandra

Slagt den 31 oktober!? :)


2008-10-20 @ 21:17:24
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen