mannen med stort M

god kväll kära läsare!
gick välan sodär idag m patienterna- hade en 78 åring som var så svår. har aldrig haft protes patient innan o visste liksom inte riktigt hur man gick till väga så missade en hel del "fynd" men men nu har man ju lärt sig det :D

när jag väl kom hem ikväll så var A här o hade köpt taco tillbehör- dock lagade vi inte det förrän 22 (!). det var rätt mysigt faktist för vi är ju båda lediga i morgon också! nu är klockan precis slagen lite över 1 och jag känner att tröttheten verkligen drar i mig- A däremot var ledig idag o sitter o skriker kate perrys alla låtar bredvid mig!

imorgon blir det tvätt o protetik tentan :-/ jaaaag fasar!
sov gott era linsar!

ps innan ni går, lite mer look a like...vad sägs? :-)



idol-andreas

vs,



killen i csi new york

pretty lika huh?


2008-10-22 @ 01:06:21 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

SKRÄMMANDE LIKA!!

Haha trodde först att den första bilden var på han ifrån CSI :P

PUSSSS


2008-10-22 @ 23:24:04
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen