mac ägare

alltså jag är nörd kär i min dator <3 med en viss sarkasm dock . den kom idag och är så otroligt nätt och stilren . jag o a ska nörda oss hela kvällen fast han vill se film .


nej nog om det . idag har varit en sån perfekt dag- perfekt tjejdag! träffade sandra o gollan för massor med shopping o tjejsnack! började på nova sedan center syd (kan det kallas köpcentrum längre?) och sedan nova igen . fikade 2 (!!) gånger och innan jag körde mot the big city körde jag gollan till Saab där hennes lilla bil var inlämnad. det är så kul o bara vara tjejerna ibland- vi är faktiskt dåliga på det!


gollan på grafitti café


sandrix

jag tvingar dem till ett vackert hopp på centan .


väldigt grotesk väska . kolla priset på bilden nedanför . kan det vara sant ?

jag tycker inte den väskan är värd varken 999:- eller 2298:- .


sen åkte jag till a och hämtade upp honom
o nu sitter vi här med mätta makaroner o vårrullar magar !

i morgon ska jag färga mitt hår- undra om jag vågar bli brunett- har gått o skrikit på nova hela dagen "så vill jag ha det, som hon den tjejen!" så sandra förstår nog färgen men svårare för frisören kanske sen ska jag på vaxning- riktig ta hand om mig själv dag !

idag blev det:

* en skål
* hoodie från new yorker
* svart franslinne från vero moda




detta har jag dock inte prövat ännu så kan bli återköp .



love

upplyst tangentbord är så bra .


2008-10-28 @ 21:57:55 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

Tjej-dag, va kul!!=) Kan du inte lägga ut bilder på det du köpte?!?=)

Kram


2008-10-28 @ 22:11:53
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Sandra

Ah vad snygg datorn är! :)

Ja, tjejdagar får vi ta oftare, absolut! Fredag blir iaf tjejkväll hihi. Lycka till hos frisören! Du MÅSTE våga färga det brunt! Puss


2008-10-29 @ 09:13:35
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Buffie

Jepp...håller helt med Sandra!! Du måste färga det brunt...=)

Puss


2008-10-29 @ 09:43:37
URL: http://buffie.blogg.se/

Postat av: Malin

He he, tack för att du la upp bilderna!!=) Gud va fint linnet var, hoppas det passar!! Hoodtröjan var också fin såklart!!

Kram=)


2008-10-29 @ 17:55:19
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen