video-update


lisa e en söt liten flicka . här är vi båda nyvakna!

 lite bilder från igår kväll kommer nu : enjoy! :-D



elva sitter på sin pappas rygg


söta mor (annamaj) o dotter


asså hon är så ljuvlig


en väldigt stolt faster


wihoo


hon älskar att sitta i den vagnen






mums , riktigt gott o trevligt !

dags å träna boll nu !
pusss!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej nu är jag en lat en och uppdaterar ett gammalt inlägg. inte mkt att tillägga mer än att träningen gick finfint fast fick ont i ryggen efter halva så fick köra på halvfart- har ont när jag andas men har nog bara sträckt mig . blev hembjuden till björn o martini efter träningen på våra traditionskvällar med prison break . alltid mys o träffa dem <3


väldigt charmerande bild på pottan (råttan)


kockisen legon (egon)


lazer eyes . scary ! :) Legon vill ha MAT! Ovanligt? Knappast!

förresten så saknar jag min pojkväns blogg- tycker han ska starta den igen . det var så söt ! hahaha !

godnatt!


2008-10-27 @ 15:47:21 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Sov sött! Hörs sen sweetie pie! :)


2008-10-27 @ 15:52:01
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Gooooollan

FN VAD SÖT HON È!!!!!

Så snuttig i vattnet så man blir helt galen...
mrrr*

Måste dejta med henne och Jonathan snart igen ;-P



Tack för idag min Goll

U are wonderfull :-)



Puss


2008-10-28 @ 18:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen