Let´s go to Limhamn

ikväll blir det limhamn (heeeja linda!) och äventyrsgolf- har gjortdet med fotbollslaget en gång o det är supermysig särskilt med ett glas i ena handen :-D de frågade på jobb vad jag skulle göra ikväll så sa jag att jag var sugen på ett ut o ta ett glas- haaha de bara skrattade o tyckte jag lät gammal! jäkla ungdomar! "ta ett glas" låter riktigt vinprovar fint tycker jag!

det blir jaaag o min kära påg , sandrix , fredde , fredrik (!) , linus , jonas o patrik! jag vill ut o dansa efteråt men vi får väl se vart kvällen leder- det är rätt skönt att inte planera o slagt finns alltid nära till hands! :-)

nu är jag nyss utkommen från duschen- har tvättat håret med nytt shampoo o balsam man fick i glamour- repair från nivea- jag använder ju bara frisör shampoo annars för mitt hår är ju så skört men detta kändes bra- undrar eg om det är ngn  skillnad på frisörshampoo el ica-shampoon (nivea, finesse osv)!

it s kaos in my lägenhet så jag hoppas det inte blir förfest här :-( men risken finns...får väl städa lite fast borde skynda mig- ska äta hos A ikväll o middagen är klar om 1h.....  :-/ jaja ska platta håret nu sen får jag välja kläder när jag kommer heeeem! sandrix ska bli upphämtad från tåget så hon får välja åt mig!

förresten har haft skitskoj på jobb idag- mia var där o då blir det alltid så där lite extra myyyys! jag tände ljus i hela fikarummet åt mina kollegor o vi stojjade o hade oss-----by the way vem släckte ljuset? Jag glömde det :-/ hahaha!

nej stress stress stress! have to go!

ses i på stan kanske! =) nåja...

heeeejdå! 


2008-10-18 @ 18:17:13 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

HAHA!! Jäkla vilka ungdomar. Ja jisses, vem var det som sa det till dig egentligen? ;)



Det var skit skoj att ses idag! Blir alltid lika glad o se dig! :) HUN!

Hm ja vem som släckte ljusen vet jag då inte, men när jag kom in o fikade andra ggn, så var de släckta. Alla utom de stora röda, som Ronny släckte. Han tyckte de vore lite onödigt om vi Ica skulle ta fyr :)

Ha nu en revlig kväll gumman! Får hitta på ngt snart!! :)

PUSSSS


2008-10-18 @ 21:39:43
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Malin

Tack tack, vi är jätte nöjda!!=)


2008-10-19 @ 10:19:20
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen