håriga armar

jag kan inte öppna min älsklingsblogg . varför ? den enda sidan som ej funkar av mina favvo bloggar .. haha hur ska jag klara mig?

här är bildbeviset sandra, på att jag har svarta hårstrån på min arm- du har fina ljusa! *mutter* jag vill oxå vara tjej! :-D


min icke svenska arm


sandras vackra arm-hår

nu blir det idol hos sandrix o daniel o maaaaassssa pladder! hörs kanske sen igen ! imorgon är det träning sen inget speciellt TROR JAG! lalalallala trevlig kväll! åker johan ut ikväll springer jag naken genom hela stan!!!!!! de du lina B! muhahahaha!


2008-10-24 @ 19:19:21 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

he he, det är lugnt!!=) Löning, yes jag håller med dig, nu kan man handla igen!!=) Jag ska försöka hitta något fint till söta Sandra!!

Kram


2008-10-25 @ 09:36:30
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Mia

Hahaha! Jag veeet. Helt sjukt, och än tror jag inte det är slut, tyvärr :/

Aa de gör han ;)

Hoppas allt är bra!!

PUSS


2008-10-25 @ 12:26:50
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen