elva betyder kärlek

kvällen har varit underbar . fullt hus hos pappsen  o elisabeth (bilder kommer imorgon, jag ska upp om 6h och prioiterar inte bloggen SÅ mkt just nu *skratt*) , min brors familj var där , min farmor o farfar samt elisabeths bror och hans ena dotter annelie ! vi badade (eller jag , min bror o sötnos-elva) , spelade biljard och åt massssssor med maaaaat ! jag fick badat med elvan - hon var så liten i den stoora poooolen och så otroligt söt ! jag kan inte förklara så underbar hon är . hon är faktiskt inte som andra barn- inte alls gnällig o när hon slår sig så gråter hon inte alltid (så som jag gjorde som barn vid minsta slag) . hon är ett perfekt barn som är så enkel att vara omkring !

sen såg jag o A bangkok dangerous hemma hos A . linn o daniel var där och letade gemensamt boende . jag längtar så tills den dagen jag ska flytta ihop med min älskling men det får dröja lite till =) filmen var inget vidare faktiskt så nu vet ni det !

imorgon har jag bara lite fall vi ska "lösa" sen är det hemåt och till träningen! skriver mer imorgon kväll...

sov gott sötnosar!

sandrix , TRENDIG is da thing oh yes =)


2008-10-27 @ 00:09:22 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Jooo, jag såg smset, men var sjuukt trött, så jag pallade inte. Förlåt! Haha. Jaa den e fin. Du får också prova dom jag köpte, man känner sig sjukt smidig i dom! :) Ah, vad kul att Lisa ska vara med och festa hahahaha. Hon kommer nog gå och lägga sig för att hon tröttnar på oss :P Puss


2008-10-27 @ 09:46:26
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen