man mår som man ska .

man mår som man förtjänar ? eh va? varför säger man så? det måste varit ngn vresig nykterist som grundade det ordsråket (?) när alla andra varit ute o festat o haft kul och denne satt hemma och mjölkade eller något . ja vad vet jag ? men jag anser inte att ngn förtjänar att må så här- att man dricker alkohol , dansar och är uppe till 5 är ingen synd . så det så :) man mår som ska ha helt enkelt .

ja det kan väl inte undgått ngn efter mitt förra inlägg att vi hade skoj ? sandra o hennes nyfunna vän malin kom hem till mig vid 19.00- då fixade de till sandras hår och jag lagade lite mat . idol var en besvikelse som alltid så vi tittade väl inte jätte seriöst på det men favoriterna var såklart duktiga . vi blev så inspirerade av temat så singstar drogs fram och varför ska jag alltid hamna sist ? det ska ju inte ha ngt med sångröster att göra , mer toner- men antar jag inte kan det heller ! nåja kul var det iaf !

vi åt och bestämde att vi hade blogg fest igår- alla 3 älskar att blogga och såklart var vi tvungna att blogga bara för att vara lite så störiga- därav inlägget innan! malin o jag hade minnen att prata om trots att vi aldrig setts *skratt* & direkt när hon kom innaför min dörr kändes det som jag kännt henne jätte länge , ja sen den dagen i usa när jag fick höra att hon längtade tills jag kom hem (!!!) - goda förutsättningar inför kvällen !

träffade min söta pirat (andré) på slagt o alla hans kompisar samt lotten o hennes tobbe. så himla skoj när man är många som drar ut ! det var dock läskigt tema igårt- varför måste folk klä så SÅ läskigt och sen inte dra på smilbanden en enda gång då denne ser att man blir rädd ? *suck*

dansade ända till 4 sen tror jag nog alla kände att det var bra efter lååångt försök att hitta malins örhänge som till slut återfanns hos garderob personalen- schysst att ngn lämnat in det faktiskt ! jag vet inte hur många som var involverade i letadet men kul var det o se när alla hukandes letade över vårt favvo golv- schlager!

hem körde daniel oss- det var så skööönt o slippa taxi/buss- sen åt jag resterna jag bjudit på tidigare på kvällen . det hade stått framme hela kvällen och smakade väl inte hallon precis men andré vägrade gå med mig o köpa burgare !

nu känner jag verkligen för mc donalds men ska till jensen´s med sandra , daniel och min snuff om ca 3h o sen blir det slagt igen fast denna gången stand up comedy med björn gustavsson m fl . ska bli såå trevligt- hoppas man är lite piggare tills dess bara !

tack tjejer för en underbart vild o rolig kväll igår- precis som det ska vara ! :-)
hejdå blogg läsare!

















sen blev det lite mer oeriöst . . .
                    

vilka skönheter va ? :-D Ja man har faktiskt det inte roligare än vad man gör det ! Dags o göra mig till människa nu så björn inte blir rädd för mig . 


2008-11-01 @ 14:36:29 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Tack själv gumman! Hade lika kul som vanligt hihi. Fyyyy faaaaan vad jag är trött idag. Helt sjukt. Men hoppas jag piggnar till sen. Ses snart! puss


2008-11-01 @ 15:13:13
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Elli

Haha, vilka roliga bilder, på bild nr 5 (av dom små) är du ju så snygg! Hattarn åkte fram igen ser jag. Kram!


2008-11-03 @ 11:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen