if u touch

JAAAAG ÄR SÅÅÅ TRÖTTTTT. Hör ni det ? *hihi* Riiiktig bra föreläsning idag *kul* men nu ska jag hoppa rakt in i duschen- sen laga lite lunch till imorgon då ännu en jobbig heldag väntar mig *ska inte klaga mer* .

saknar mitt sociala liv . . .


jag har tenta imorgon- känner mig inte förbered o vill ha mys-kväll, blev nog lite sent igår *skratt!*

trevlig kväll o god natt :) !


lyssnar på rix via tv:n just . en linus skriver in till dem o frågar om råd;
hans tjej, sara hade pojkvän, robert när de träffades så sara o linus smög m sin kärlek tills sara gjort slut m robert
och nu är linus rädd att sara ska göra samma sak med honom som hon gjorde med robert

ja som man bäddar får man ligga .

för fan håll er borta från sånt som inte är ert .
tar någon andré blir jag arg *morr* haha !

nu kom jag att tänka på alla som glor på mig om jag äter godis i tågkön igen =)
de vill ta det !
:)


2008-11-18 @ 18:19:59 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

Din "Visste du att" passar jätte bra in på mig också, hihi!!=)



Lycka till på tentan i morgon!!!=)

Pusssssss


2008-11-18 @ 19:18:49
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Sandra

Haha nu hamnade min kommentar i det förra inlägget för att min dator knäppade sig. Och jag har funnit svaret på min fråga!! :P hehe


2008-11-18 @ 19:31:29
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandra

Och jaa jag vill också ha en: Visste du att?! :) Du får skaffa en till mig hehe.

Hoppas det går bra på tentan fastän att du inte känner dig förberedd! :) puss


2008-11-18 @ 19:33:29
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen