tisdag


naaaaah varit med mammsen o elvan idag . det var mysigt . vi har ätit, gått på stan , lekt i stadspakern, varit hemma hos mamma och vart inne på jättekul i 1timme (!) underbar dag ! det kanske inte låter så men när man är faster till en sådan underbar unge kan man inte annat än och ha kul!

jag vaknade upp i morse och mådde toppen . härligt efter gårdagen , så jag tog bilen (så typiskt mig att direkt när jag känner mig lite bättre stressa iväg) till toftänäs och handlade , sen till ilva på svågertorp och lämnade tillbaka ett överkast jag köpte i söndags som jag inte var nöjd med .

nu har jag tagit en lång varm dusch o sitter o väntar på att bonde ska börja ! hoppas ni har en lika mysig kväll!
imorgon väntar heldag med patienter o tandhyg-ettor som ska gå bredvid :-) hahahahaha!


in the middle of the night
- förra året när vi var påväg till ullared



2008-11-26 @ 20:01:15 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Aaahh lilla Elvan är farligt söt! Och du med hihi. Natti natti! Puss


2008-11-26 @ 22:09:28
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen