"sommar & sol å vi har korta kjol..."

nja inte riktigt överens med rubriken men vad underbart kallt friskt väder vi har . i love it...än så länge :) sen i januari är man trött på det igen o vill bära sommarkläder . 


igår var jag som sagt o hämtade 2 paket . fattade inte varför jag fått 2st avi:er men det visade sig vara 2 exakt likadana paket från asos.com . bara fått betala för ett :) men de lär komma på det snart kan man tycka så jag har väntat med att packa upp det- får jag behålla det så hamnar det på blocket . så nu har jag 4 klänningar , 2 pyjmaser och 2 armband =) titt på klänningarna får ni nedan- de är inte provade ännu o 1 av dem ska nog bli nyårsklänning . jag hoppas båda passar så jag får behålla dem =)

jag tvättar o städar här idag och andré o jag var precis o åt nyttigt på mc donalds :-) gottgottttitttgooott! vid 16 kommer sandra, då ska vi nog till mobilia en sväng och sen hem till mig o laga tacos innan high school musical kl 19.00 . 

en perfekt mysig lördag .


klänning nr 1:




klänning nr 2:






2008-11-22 @ 15:07:35 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Ååååhh den översta klänningen har jag kollat på skitmånga gånger, fast den som e svart med vita blommor.. Så jääääävla snygg den e!!! Miiiih!


2008-11-22 @ 15:12:03
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Buffie

Gillade färgerna i den blåa klänningen.. Det är liksom en "nyårsklånning" =)

Sen är den andra är riktigt snygg...=) Det är verkligen "du". hihi



Puss puss gumman och njut av helgen


2008-11-22 @ 16:26:02
URL: http://buffie.blogg.se/

Postat av: Malin

Gud vilka fina klänningar, hoppas dom passar perfekt!!=) Synd att ni inte kom i går, men men ni får va med nästa gång!!=)



Ha det så kul i kväll med Sandra!!=)

Puss puss


2008-11-22 @ 18:16:51
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen