new years eve

nyårsafton ska ju firas i österrike som inte kan ha undgått ngn så som jag tjatat . iaf börjar den årliga pressen nu när andrés syster hittat finfiiiin klänning till nyår . har en idé som finns på asos.com (min favvo sida!) men ska inte förhasta mig men visst är jakten rolig ? JAG ÄLSKAR DEN! sen att jag blir lika onöjd varje år tillhör en annan historia *skratt*

mys hos andré för tillfället . hans mormor o morfar har varit här . jag köpte med mig lussebullar från ica maxi- såå gott fast lite väl tidigt de börjar tycker jag . annars har jag varit på ikea idag- kaos så jag handlade snabbt lite värmeljus bara .

är helt slut efter denna helgen- hänt så mkt så har varit skönt att bara vila idag ! imorgon blir det fall diskussion och grupparbete , sen ska jag träna på kvällen o prison break hos björn (förhoppningsvis!)

nästa vecka blir lugn- jobb till helgen och lite släktkalas så där ! rätt trevlet ändå . nej nu ska jag krypa tillbax till andrés säng o fortsätta se starsky and hutch .






2008-11-02 @ 22:23:02 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen