misstakes are not coming again .

liten o dum? kan man skylla på det fortfarande ? :-) materialen jag la upp från high school musical igår (som vissa av er aldrig får se...) är såklart upphovsskyddade så att eliminera risken att bli stämd så tar jag bort det :-) detta hade jag inte en aning om (eller tänkte iaf inte på det...) men som tur var så var en läsare uppmärksam och upplyste mig om detta . man skäms ju lite nu i efterhand men tur så är ingen skada skedd . man lär så länge man dör .



har precis varit ute i det kalla vädret . jag kan inte hjälpa att tycka att det är MYSIGT! andré sover ännu- skönt men jag kan bara inte- inte nä det är måndag imorgon o man ska upp tidigt . för hur lätt är det att somna ikväll om man sover till 13.00?

ikväll ska jag hem till A för middag o mys . älskar att vara där särskilt på söndagar då mysfaktorn ska vara som högst på hela veckan .

ha en underbar dag !

ciao!


kärlek?


2008-11-23 @ 11:57:24 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Oooh ny fin design!!! :D


2008-11-23 @ 16:05:08
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen