kooooooooooomsan!

ser mitt favvo program; efterlyst! sen är det insider men orkar nog inte hålla ögonen öppna . har fått syndromet som alla har nu; klump när jag sväljer o förkyld så ska sova så jag orkar de 2 sista helvetes dagarna . har bara suttit i soffan hela kvällen sen jag kom hem- så hoppas detta ska ha hjälpt tills imorgon! inte tid o vara hemma ju!

fick hem 2 lappar från posten att jag hade paket att hämta- cyklade dit o så hade de stängt *surt* och jag vet inte vad det kan vara, har en beställning från asos.com men tror inte det är det så jag är nyfiken nu!

ikväll har jag varit med sandra, inte IRL då men vi har typ suttit från 19 tills nu o msn:at tom sett bonde tillsammans :-) kommer de vara så i framtiden? att man inte ses alls! hahaha!

sängen kallar; längtar till helgen; den ska bli lugn! :) hejdå kära bloggers!


välkommen till vårt förhållande :-)

- här i sthlm när vi skulle se idol finalen !




2008-11-19 @ 21:37:07 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Eftersom vi har umgåtts så mycket på msn nu så är det nog jag som har smittat dig! :/ Hoppas du blir bättre snart igen och slipper hela min förkylning. Idag är jag i stadiet ont i huvudet och har fått tillbaka liiiite av halsontet hehe. Lycka till i skolan my daaarling! puss puss


2008-11-20 @ 10:23:03
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Anonym

Åh vad bra att det inte blev värre för dig!! :)

Tjaaa, jag vet inte, jag får väl ta och laga middag åt dig någon dag hehe! ;) Puss


2008-11-20 @ 19:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen