kaos

Jag kan inte fatta det. Kaos på motorvägen påväg till lund. Snökaos. Sitter på bussen för jag glömde mina nycklar i morse så får hämta min kopia som a har och han befinner sig i skolan i lund. Åker buss o känner mig inte säker. Vi sladdar från sida till sida men om alla bilar ska vi ändå :-) tänkte att jag kunde då blogga mitt i all rädsla :-) har haft en väldigt tråkig dag,skulle egentligen varit i skolan till 16 idag men föreläsaren var så dålig,helt otroligt. Vi satt o ritade för det hon sa om barns tänder var en självklarhet. Här trodde vi att vi skulle lära oss något nytt...sen kom vår andra lärare in och berättade att vi är för många i malmö för att få praktik där så 2 av oss får hamna i simrishamn och Åhus. Det är inte så kul. Så ni får hålla tummarna nästa tisdag då vi ska lotta :-) åh vad jag längtar tills ikväll då jag ska ut och sladda m min sommardäck i detta oväder :-) fast såklart kör jag jätte försiktigt :-) hörs när ja är hemma! Ciao!


2008-11-21 @ 14:52:07 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen