i love bonde , not bönder! :)

skolan o grupparbetet gick som smort. malin fyllde hela 25 igår så vi hade kak-kalas för henne o jag hade med girlanger som vi strödde ut på bordet ! myyyysssigt! sen när jag o A kom hem från våra skolor gick vi till mobilia- letade efter en dator-väska till mig men hittade ingen bra/snygg så vi handlade lite bröd o soppa som vi ska tillaga nu, muuums vitlöksbröd!

imorgon är jag leeeedig =) anteckna det , hörrn du! :)

nu ska vi äta sen är det älskade bonde . jag måste tända en massa ljus nu o börja ladda!


söta malin hos herr röntgen


2008-11-05 @ 19:21:45 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Nu kan du kolla mit hår :P


2008-11-05 @ 19:33:32
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandra

Ja hihi. Tack! Ja det är skitskönt att ha fräscht hår igen med lite färg i :)


2008-11-05 @ 19:53:12
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen