happy monday



9 har läst min blogg hinintills . sandra har klickat en gång , undra vem de andra är? men det är inte mycket att hänga i granen iaf! inom kort kommer jag installera en besökslogg där jag ser vart ni som läser här bor! alltid kul muhaha! det finns en sån- jag ska bara sätta mig in i hur man lägger in den i html koder.

idag har jag varit i skolan 9-11 . redovisat i komposit (det ämnet man tex fyller ett hål i tanden med- det vita plastet fatta ru? :) ) med min grupp minus linda som var sick. och vet ni vad? vi fick inte en enda kommentar mer än ett " tjejer, jag har inget att tillägga. det var ett myyycket bra arbete" och det bööör tilläggas att ALLA andra fick klagomål (till och med den gruppen som lagt ner mest tid o skrivit mest) o en grupp fick t om komplettera! förra veckan mitt VG och nu detta . i am so happy! tenta på onsdag- där dras nog min lycklighet ner en aning hehe!

nu har jag ätit spaghetti o köttfärssås o försöker knäcka nöten hur man enkelt kan skicka filer från en mac till en pc o vice versa men den e hård att knäcka- blir nog att jag får använda min pc tills andré kan komma hit o hjälpa mich! ska ju utbyta bilder m sandrix o malin från helgen!

wiiii jag har handlat idag- skulle kolla på ett par skor jag hittat men de fanns bara i 38, not 37 *snyft* så ska leta på internet (kl: 21.35 nu är de beställda från frankrike hihihi) o när man är i stan så kan man ju inte bara nöja sig med en affär så jag gick in på hm o hittade en jacka (!!! yeah !!!) i svart ull (obs ej färgen som på bilden). ser ungefär ut som min vår jacka m bälte i midjan! kragen var dock inte så bekväm o den var faktiskt snyggast då den var nere så inte som på bilden =) sen hittade jag en snygg kjol (beige- inte svart) o en svart kofta! jackan sitter klockrent- tajt o följer formerna- kul o känna sig kvinnlig i en vinterjacka =)



ikväll blir det fäärjan o plugg...9-16 (7-18 inklusive pendling) i ortodonti (tandställningar mm) imorgon *gäääsp* ingen träning denna vecka- kommer meer långa dagar !

vet ni vad? jag är världens lyckligaste *haha* störig jag är som skriver så va? :-) bittra människor går bort bort som typ klagar på allt med deras liv och inte gör ngt åt saken ! ännu värre när de är i 20-25 års åldern..*suck* nej ännu värre är när de skriver det i sin blogg . haha så pinsamt! man kan väl skriva om sånt man är lycklig över istället?

på tal om pinsamt- vet ni vad jag kom fram till idag; jag hatar rökare (låter kanske bittert? *skratt*)! de är så himla äckliga o störiga! mögel kroppar har de oxå. urk! det värsta är när man sitter o väntar på tåget så kommer de o tänder en cigg så de börjar STINKA. egoistiskt o väldigt irriterande. jag vill inte dö pga rökning iaf! kommer aldrig ha förståelse för rökning! de ska frysas ut ur samhället. ja de är väl det enda som hjälper? hahaha ngt drastiskt skrivit men jag ogillar rökning väldigt mycket . 2 i min släkt har dött i kol o min mamma o moster röker som skorstenar . man undrar liksom ? men är det som mitt sockersug så förstår jag dem =) fast jag äter inte godis i tågkön...då tittar alla bara med hungriga ögon o jag går i försvarsställning...obehagligt! no one eats lina´s candy!



Uppdatering..
varit hos mamma i lund ikväll o firat min brossa som blir 28. så blev inte så mkt bilder men lite blev det :) sov gott mina vänner! men först; lite mer efterrätt efter kalaset



2008-11-17 @ 15:13:20 Länk ett liv var det ja Kommentarer (8) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Vad kul att det gick sååå bra på redovisningen!!! :) Särskillt när det är något som man tycker är lite jobbigt.


2008-11-17 @ 15:28:55
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandra

Jag kan inte komma på vilka skor det är.. liten ledtråd? :) puss


2008-11-17 @ 16:23:49
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandra

Jasså dooooom! Det är klart att jag kommer ihåg dom hehe. Jag tänkte att det var några högklackade skor eller nåt sånt!! Dom var superfina! :)


2008-11-17 @ 16:26:35
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Malin

Grattis, kul att det gick så bra på redovisningen, duktig du är!!=)

Va underbart att läsa att du är lycklig, man blir så glad när man läser sånt!!!!!=)

puss puss på dig!!=)


2008-11-17 @ 19:05:28
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Malin

ha ha ha, såg precis din kommentar på min blogg!! Vi satte faktiskt upp skjutdörrarna redan i fredag, har bara inte haft tid att blogga om det, men jag kan förstå att du trode att vi gjorde det i går med tanke på vad Jeppe berättade för dig....hihi!!!=)


2008-11-17 @ 19:11:47
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Emma

Jag har läst en gång ;o)


2008-11-17 @ 22:37:53

Postat av: Sandra

Jaa vi får hoppas det!! :) Ja, fast jag orkade inte tagga färdigt, men taggade iaf ganska många bilder! ;) Puss puss


2008-11-18 @ 17:49:39
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandra

Vad är det jag också borde skaffa!? :P haha.


2008-11-18 @ 19:29:44
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen