"BUS"A m mig .

BUUUUUUUUUS =)
- blivit ngn färgfläck på min högra kind
- den ska INTE vara där =)


hihi varning för känsliga läsare !
här kan man tro jag har brun utan sol på ett ben- muhahaha men det är innan o efter epilering =)

heeeeeeeej ! jag är otroligt glad =) 1. det är fredag 2. jag har en amazing helg framför mig 3. jag ska träffa mamma o moster ikväll (tyå 1 månad sen...illa..)

idag ska jag till systemet o sen handla på ica maxi till nästa vecka då vi går jätte sent i skolan varje dag = lunch måste medtagas= lina måste frysa in små rätter typ idag...eller nja iaf handla maten =)

ikväll ska jag o A på maskerad- blir i för sig inte så stort för mig eftersom jag får hålla mig till non-alkohol dryck o gå hem relativit tidigt , jobb och 20 års fest imorgon (!!!) ju och då vill man ju vara pigg! :) sen blir det nog slagt på kvällen och på söndag ska vi fira A´s lilla farmor . älskar sådana här helger då det händer maaaassssor fast jobbet hade vi ju kunnat ta bort men med tanke på boten jag fick så sitter det inte fel med min lilla lön nu... :-)

igår innan jag gick o la mig
så smorde jag in mig med en BUS jag varmt kan rekommendera (se bild nedan) . KÖP DEN! blev jätte bra o naturligt resultat! aloe vera innehåller den så den blir så där lätt o smidig längs huden- BUS doften är fortfarande där men det duschar man av sig nästa dag. blev lite kladdigt längs fingrarna men det är mitt eget fel ju!


nej nu måste jag kila iväg ....
hörs kanske senare eller imorgon efter jubb.
hejdå kära vänner!

denna dräkten o sminket blir det i år igen ...





2008-11-14 @ 10:12:16 Länk ett liv var det ja Kommentarer (5) T ()



Kommentarer

Postat av: Buffie

hahaha...fan va häftig dräkt. Synd det inte blev någon maskerad för vår del. Det är riktigt roligt att se vad alla klär ut sig till..=)

Hoppas du får en bra dag gumman

Puss puss


2008-11-14 @ 10:26:32
URL: http://buffie.blogg.se/

Postat av: Sandra

Vaa!?!?! Ska ni på maskerad?? Vad roligt! :)


2008-11-14 @ 11:51:34
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandra

Ja det är klart att det hade varit skönare utan jobbet!! Jag städar lite inför i morgon :) Vad gör du!? puss


2008-11-14 @ 13:52:47
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Malin

Va kul med maskerad, ja det är bra att du tar det lugnt och laddar inför i morgon!!!=) Shit va sminkningen såg äkta ut, är det du själv som har gjort den??

Ses i morgon gumman, puss puss på dig=)


2008-11-14 @ 15:48:43
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Sandra

Oj du är ju helt brun och snygg nu!! :)

Och jaaa det ser ut som att det är ett brunt ben och ett mindre brunt hahaha :P


2008-11-14 @ 18:22:02
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen