björn + bagare + dillen + ellan

som jag sa åt björn. man känner sig alltid så "hemma" och välkommen hos er och likadant känner jag hos bagaren o hans lilla ellan . de är så varma o oerhört lätta människor . det var en trevlig kväll efter en mkt bra fotbollsträning =0)

nu ligger gasten (andré) o skriker att vi ska somna ihop så jag får väl dra mig in där o snutta på honom lite! imorgon ska jag vara hemma hela dagen med JÄTTE MKT plugg att göra men MEEEEN bättre än att åka till skolan .

lycka till min älsklings goll imorgon...nu är det dags att ligga sömnlös ännu en natt *suck* inte för att jag är nervös för ngt provsvar utan bara tanken av att hon ligger i det låånga röret- min lilla golla-liten i världen men det har så många andra människor klarat så då klarar hon nog det.


back in the old days

sjukt gammal skabbigt kollage jag gjort men sööööttt

ellan: ja du de hattarna gör liksom festen så vågade inte chansa o avstå ifrån dem . det programmet på min dator gör en extra snygg *tssss* kul du skriver juuuu *hiihahaha*


2008-11-04 @ 00:48:06 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Ja jag vet inte riktigt vad som har hänt med min lilla Daniel haha. Men jag klagar inte hihi. Han har kanske fått lite romantik av André!! ;) Tack och jaa jag har haft en bra dag :) Puss


2008-11-04 @ 09:20:25
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandra

Haha jaaaduuu, det kan verkligen behövas!!! :P


2008-11-04 @ 12:19:11
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen