<3 özz , soran , björn & måns .

vilken härlig kväll det har varit- det är så viktigt att få skratta ibland- skratta ordentligt så ögonen rinner o man tappar andan :-D så har vi haft det ikväll . vilket gäng som uppträdde på slagthuset- helt otroligt ! björn var såklart bäst ! träffade lina från klassen oxå . alltid skoj med lite välkända ansikten =0)

innan föreställningen var jag , andré , sandra och hennes daniel på jensen´s o åt från 17.15 till 19.30 . riktigt mysigt att bara sitta i lugn och ro och äta en massa gott och snacka . helt lugnt och skönt var det (kan ju behövas efter gårkvällens bravader) . blev ju en hel del snack om kommande skidresan- jag hoppas så den blir lyckad o kul .

dags o se film med gubben- white coats . känns som sömnen knackar på dörren vilken sekund som helst- hade tänkt bjuda in sandrix o daniel men de skule på partaj ikväll . känns som om de varit här så hade jag ju varit tvungen att vara vaken men nu har jag inga tvång och kan låta ögonen sakta sluta sig . rätt härlig känsla , bara det att jag vill vara vaken o ta vara på helgen .

denna helgen har verkligen varit den bästa på länge- tack alla ni som bidragit till det :-D


ciao!








tuuuuuristbild är ett måste nu förtiden !
alla gillar det- så länge de inte behöver fråga- så är det ! :-D



försmak på hur kvällen skulle bli :-D *skratt*


2 helnöjda typer innan andrés tårar kom farandes :-D


2008-11-01 @ 23:56:24 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

Ååå, vad jag är avundsjuk på er, jag vill också se Björn.....=( Det ser ut som ni hade kul, gillar turistbilden, hihi!!=)

Puss & Kram


2008-11-02 @ 09:32:04
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen