snokare är även besökare

image35

helgen är över & ny vecka har tagit fart . helgen har varit en av de bästa på länge men kan bero på att vädret varit som de varit, strålande solsken och ingen vind = HETT ! idag är det måndag , mulet & kallt ! jo men man lever bara i sverige en gång i sitt liv så .

fredagen spenderades med de bästa , andré & kompisar . min idé slutade som en toppenidé måste jag få säga. det blev redet lyckat . glatt folk & god mat ! massa psykos i parken dock , även kallade rejvare lr fjortizar (notera Z:et) som jag kallar dem . såg rent för jävliga ut . rosa tyllkjolar o neonhår ! "låt alla vara olika" försökte johanna intala mig, inget som bet på mig dock . jag dömmer alla :D eller iaf om man ser ut så . en hade stay up strumpor så de syntes o jätte kort kjol . 2 dm höga skor o svarta tårar för hela kinden . but i guess i´m old fashion . hahahaha hänger väl inte med längre (??)

efter picknick o kubb försvann alla åt olika håll . jag hade lovat andré vi skulle träffa hans homies ett tag med så vi stack till frida , satt & snackade med de några timmar sen stack vi hem till mig och sov ända till . . .


lördagen som spenderades inomhus för städdag . efter ngn timme fick jag nog & körde till lund för att träffa mammsi som passade lilla elva . vi tittade på lundaloppet o myste . på kvällen for jag hem till andrés familj & åt pingstaftonmat . så mys det var alltså . älskar den familjen som min egen . kerstin hade lagat allt i laktosfri anda ! super för min mage !





söndagen blev lugn , frukost m goll & andré på stan . SUPER ! det får vi göra om snaaaart ! kändes så lyx ! sen åkte vi + ola till bo01 o träffade martin & linda . solade till kl16 sen blev det grillning med sandra & daniel . skiiitmysigt , spelade yatzi som jag inte ägde på men det var ändå en väldigt trevlig avslutning på en toppen helg!



idag har jag haft patienter så det ryker om det, börjar gå bättre o bättre . fick dock avsäga mig en patient idag för han är alldeles för svår för en 1:a klassare så min lärare förstod mig , de ska inte ha honom för eleverna mer , utan lärarna får behandla honom . massa skoj i skolan för tillfället , synd bara att träningen blir lidande...men på torsdag ska jag träna & på lördag är det match .

kanske utgång lördag kväll? det hade varit NICE !

puss alla mina vänner & även ni snokers =)


2008-05-12 @ 19:41:14 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Puma

Hahaha! Nej men jag trodde du och André hade skaffat katt lr ngt. Men ja, då förstår jag ju varför! :)
Jo. Helgen har varit toppen. En massa mys, och stranden, träning etc. Trist bara att vädret är sämre nu igen :/ Hoppas allt är bra med dig sötnöt!
Pusss


2008-05-12 @ 20:24:52
URL: http://mihas.blogg.se

Postat av: Sandra

Om Sandra får för Lina så vill hon gärna följa med på utgång på lördag hihi :)


2008-05-13 @ 10:29:32
URL: http://sandypaprika.blogg.se

Postat av: Sandra

Jaa duu, heregud säger jag bara. Jo jag försökte ringa honom, men han satt i möte :( Så fick lite guidning av mamma å lite av pappa :P
Ja, det låter bra med utgång!!


2008-05-13 @ 12:25:20
URL: http://sandypaprika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen