rubriken får inte bestå av enbart blanktecken

sommar & sol , ja man kan nästan tro det är sommar . svettas när man går ut ! jag kan inte riktigt glädjas över det eftersom jag fruktar att detta är vår sommar & att vi får en lika pissig juni-aug period som förra året tack vare att sommaren är framskjuten! men man ska inte vara pessimistisk utan att glädjas i stunden så får försöka bättra mig . har iaf tagit nytta av vädret , var precis ute & gick en låång promenad . hälsade på andré på jobb och sen gick jag & handlade mig lite bullar o frukt på coop ! muuums!

kom även på den briljanta idén om att spela kubb o ha picknick i stadsparken på fredag , har skickat ut ett massmeddelande via sms så får se vem som är sugen! sandra som alltid svarar först är alltid lika på! alla i gänget skulle varit lika flexibla! så lätt det hade varit & planera då !

igår hade jag min första patient som tandhygieniststuderande . var faktiskt inte jätte jätte nervös men hann bli under tiden hon var där . haha helt svett på ryggen men men det gick så bra så bra! skulle ha en cervaz med men han lämnade återbud så jag ska ringa idag/kväll till honom o till lite andra patienter ! ska nämligen vara på klinik imorgon med . tenta på fre , o jag har inte ens öppnat boken ! :(

senare idag ska jag simma & förhoppningsvis göra ngt mys ikväll . hamnen lr ngt ! =)
Ha det fint!

image27
var & gick 1h i pildammsparken igår , underbar kväll var det!






2008-05-07 @ 10:36:03 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Haha ja alla borde vara som mig!! *asgarv* :P
Nä men jag är lätt på på fredag, tycker att det låter hur mysigt som helst, vädret ska ju hålla i sig och så!
Vad skönt att det gick bra med patienter gummsi! :D


2008-05-07 @ 12:58:22
URL: http://sandypaprika.blogg.se

Postat av: Puma

Har ni skaffat en kisemise?? Söt :)
Ja gud vad härligt väder det är nu om dagarna! Är stranden som gäller för mig o B imorn. Ska bli så skönt o bara koppla av för en stund o njuta av solen :) Hoppas allt är bra med dig! Puss Puss


2008-05-09 @ 10:28:36
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen