Resan till New York bokad!

hallå allihop! se så duktig jag är på att blogga då pressen i mitt liv svärmar som ett bi ovanför mitt huvud , eller inte duktig alls med andra ord men suck vad jobbig vecka jag haft . mådde riktigt dåligt idag när jag o linda satte oss på tåget . hatade allt folk och hittade skavanker hos alla . nu i efterhand kan jag ifrågasätta mig själv och klassificera mig som tja låt oss säga . . . ragata ! =) dock var det en kulig kille som jag hatade den stunden . alla stod upp som inlagda silarl i en jävla plåtburk i tåget . ovetandes eller trivandes i denna situation börjar en vit rasta-lodis digga med sin musik med handen slagandes mot sitt bröst & med den andra släggandes mot sin ficka där han gömt nycklar/mynt/skrammlande saker . det var jävligt irriterande i den trängslen och när jag upplyste linda som låg i en annan plåtburk 2 cm ifrån mig utbrister hon "men för fan tvätta håret" *asgarv! jag lurar till mig en plats att sitta ned på och överger linda . när vi väl möts på perrongen efteråt är hon måttlig "hade jag stått bredvid honom hade jag fan sagt åt honom" ja har man inte problem så ser vi till att fixa det =)


det som är kul i min vardag är sällan lika rolig på ett "internet-papper"

veckan , nåväl , inte mkt mer än patienter som vill bli klara innan sommaren , föreläsningar , tentor och ovanpå den räkmackan skulle träning , vänner o pojkvän klämmas in . det sistnämda blev tyvärr inte alls av så sitter här hemma nu och är social med en playstation spelande kille . shit ni tror bara han gör det när vi ses efter läst mina inlägg som jag skriver från hans dator =) och det kan ni väl få tro .

resan till NY är bokad ! 
det hände också i veckan , wihoo ! can´t wait for my shoppin´! =) ska dock inte träffa mina homies , haha de tillhör de förflutna . . . tror jag . . . blir nog bara fel och träffa dem nu , ni som känner mig vet och Linda , jag kan väl förklara det med ett ord "aktiv period" =) ska njuta med familjen och passa på att träffa dem så mkt som möjligt nu när jag bor i deras hus !

helgen blir kalasig . ska fira farfar o min födelsedag imorgon i svarte hos pappsi . snuffs ska också med =) på dagen ska jag jobba , baka och det är kuuuul! får träffa min träningsnarkoman-mia då med ! söndag blir det mammamoster tajm ! sen mååååååndag igen med många å:n . helvetesvecka framför mig men det är det sista sen på fredag den 6e är det sluuuuuuuuut och jag går på ett arbetspass från kl.8-13 !

bilder kommer , har en massa kul på mobilen =) orkar bara inte med mac för tillfället

 2 saker
  • vart har mitt sociala liv tagit vägen?
  • fräknar är fult fult fult !


2008-05-30 @ 20:39:41 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: . S T E P H A N I E .

fräknar är såå vackert!!!!!!!!


2008-05-30 @ 20:44:01
URL: http://ampele.blogg.se

Postat av: HELENAAS

åh vad härligt!


2008-05-30 @ 20:58:01
URL: http://helenaas.se

Postat av: matilda

Nej vad roligt:P ha så skoj då =)


2008-05-30 @ 21:03:23
URL: http://matildanderson.blogg.se

Postat av: Linda

Usch ja...vilken fredag det blev! Rasta killen kommer jag aldrig glömma. Träffar jag någonsin honom igen kommer jag lugnt och stilla förklara för honom hur han FÖRSTÖRDE min fredag!!!!! Snacka om att kunna gå en på nerverna! Mange va så snäll och hämtade mig på centralen och han sa att jag såg ut som ett åskmoln. Sen fick han sig en känga! *suck* Stackars Mange...*ler*

Men men...

Hoppas det går bra med bakandet och kalasen. =) Hoppas du får många paketer!! *ler*

Puss och kram gumman! =)


2008-05-31 @ 13:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen