pirrelli däck

image65


håller tummarna för charlotte ikväll . fast vet inte riktigt . ogillar verkligen den människan trots jag inte känner henne . minns när hon ställde upp sist i sina rosa kläder för 9 år sen . jag  tyckte hon var stentuff . idag , tja nää tycker hon är rätt patetisk . jag menar ge dig och låt andra vara den 20 åring du vill vara . linda bengtzing är cool , amy hade klarat det fint . men perelli , nej hon är patetisk . jag kan inte ens texten till hennes låt och det brular väl ändå sätta sig? låten är bra absolut & tror den kan ha en chans . vi får se hur det går ikv . . .

jag ska bara smygtitta lite för övrigt . tenta i karies imorgon . har läst lite nu ikv men har inte riktigt motivation . är så slut . kan inte sommarlovet bara vara här nu ? 2 veckor till och det är ett faktum . u-laget spelar match mot teckomatorp ikväll , jag vill också men missar många matcher/träningar nu när jag är i skolan så länge :-( lite trist men utbildningen går såklart först  och det är så roligt just nu .
ola är för övrigt relativt social . han har varit med min brossa och hans kompisar hela kvällen , på ngn motorträff där de kör på bana och är allmänt killiga . men liksom han har typ träffat min bror 3ggr och de andra var de första gången han träffade . snacka om social , att bara sticka dit med dom till sturup och vara m dem en hel kväll . han ringde nyss så jag var tvungen att berömma hans sociala sida , den sidan gillar jag hos folk men visst är det spännande att tänka , hade det funkat hos oss tjejer ?!

charlotte sjöng nyss , visst blev jag lite stolt ändå men det var rätt falskt på 2 ställen , hoppas ej det påverkar ngt , hon kan sjunga den aningen bättre men låten har ju bra drag så kanske kanske kan den gå vidare , såklart hoppas jag på det men örk vad för jävlig hon såg ut . som en transa , om man får säga så =) dags att återgå till karies boken =)

hejdå alla kära läsare !

image66


2008-05-22 @ 21:26:20 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

Haha ja, jag kan tänka mig att han blev glad. Fast det blev vi alla som var där igår :)
Ja fy. Har värsta ångesten inför imorn. Not fun at all.. Men ja. Får gå. Fått löneförhöjning nu ju. Gött :) Nej nu är det sängen för mig!! Upp tidigt imorn. Ses på lör ja :) Puss puss


2008-05-22 @ 22:21:54
URL: http://mihas.blogg.se

Postat av: Sandra

Jag tror att det är lättare för oss tjejer att följa med bland massa killar än bara massa tjejer. För tjejer tittar bara konstigt på en om man kommer som ny, killar brukar typ hälsa å sen är det bra med det.
Kanske lite svårare om man är väldigt tyst och blyg av sig.. :P
Ja vi gick vidare! :)
Danmark var ju rätt bra med hihi, kan ju inte heller påstå att han var ful :P


2008-05-23 @ 08:01:33
URL: http://sandypaprika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen