pass on , pass by



förlust med u-laget mot svalöv igår , det var kasst , kännde mig inte riktigt nöjd efter spelets slut , vet inte varför , kämpade som tusan men känndes som jag kunde mer när spelet var över eller så var det för att vi förlorade :-/ första halvlek såg lite trist ut men i 2a hade vi mycket men det hjälpte tyvärr inte mot ett rutinerat svalöv. vi (jag spelade inte) förlorade med a-laget idag med , mot hammenhög , 1-1 in i det sista sen blir det straff o de sätter den :-/ slutresultat 1-2


efter gårdagens match rusade jag hem och skulle göra mig klar för knytkalas/överraskningsfest men var på otroligt dåligt humör så blev till att sova/slappa . vid 21 var jag redo och begav mig. 22 var jag framme efter MYCKET klydd med bussar . var på ännu mera dåligt humör men efter andré kom och mötte mig vid bussen och jag sedan träffade alla hans underbara kompisar var jag snabbt på glatt humör ! var där ngn timme sen stack vi hem , däckade och vaknade vid 11 i morse. gjorde oss klara o begav oss till ikea för vår tradition (som andré ser det haha) , köttbullarmeny a´ la söndag ! andré tycker vi ska göra så varje söndag , har faktiskt blivit så på sistone haha ! det var min o golls tradition förr , en mkt trevlig en ! sedan skulle jag innan hemresa trycka en vatten ur en sån automat . 10kr tryckte jag in och vips fick jag ca 15 burkar ramlösa . haha tog med mig 9st , inte smaken jag tryckte på men varför klaga ?



körde hem till andré och snackade lite med hans föräldrar , spelade GTA , martin och emelie kom på besök . sedan överraskade andré med att laga en utsökt måltid . muuuums !


precis peelat min ansikte , haft ansiktsmask och tvättat rötterna (hårrötterna). imorgon väntar studiebesök på en folktandvård vid mobilia . ska bli riktigt spännande ! förhoppningsvis lunch med baby som jobbar 1 min därifrån =)

nu ska jag se klart bodyguard , älskar den filmen lr iaf kevin costners roll ;-) !


2008-05-18 @ 22:53:38 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen