. eurovision song contest .

image75
mina mina mina .

här sitter jag i min soffa inne i euro vision programmet . mina töser håller mig sällskap & då menar jag fia & lisa såklart . charlotte har precis sjungit & de gjorde hon mkt bättre än i torsdags så det är ju bra . nu är det bara att hålla tummarna . jag gillar danmark, armanien & grekland men minns inte riktigt nu + det kommer nog fler sen när man sett alla igen , men charlotte har ju det piffigaste numret med svart/blått tema . det gör de sjukt bra . tror många tycker det är häftigt och hon får kanske lite extra röster pga det haha ! *hoppas*

idag har jag jobbat . gick jätte bra & var hur kul som helst . fick träffa mia med , lika galen som alltid . saknar vara fylle kvällar på slagt gumman . det var tider , du & jag & toan =0) pratade med andrés syster om den amore klubben vi var på i hamnen , vet du att det var en utomhus klubb haha ? minns du det ? =) natten då jag träffade andré för första gången och även natten då mia o jag blev förföljda haha . . .

nu ska jag fortsätta min mys kväll , det behövdes verkligen , filat fötterna , tagit ansiktsmask , lagat hälsomat & äter svenska jordgubbar från jobb = då mår man bra .

om ngn vecka ska jag till frisören sen massage och sen kroppspeeling på sensa i lund =) can´t wait!

anna (värdmamma) svarar ej på mitt mail så har inte kunnat boka min resa ännu :-S hoppas hon svarar snart !

leave a comment!
hejdå säger vi !



så fin .


2008-05-24 @ 22:43:52 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Jag vill också ha jordgubbar!
Aah vilken sorglig sång! :(
Blev ju helt tårögd.


2008-05-25 @ 14:26:26
URL: http://sandypaprika.blogg.se

Postat av: Anonym

Haha ja fy! Det var tider det. Haha. Och nej. Var det verkligen en utomhusklubb? :/ Hur dragna var egentligen inte vi? Hm. Var inte det där vi gick in i ngt rum, typ under ett bord? Och det var väl då någon försökte sno min väska.. Haha.. Sicka tider. Saknar dom sjukt mycket! Fan vad kul vi hade. Du och jag :) Får gå ut en kväll snart igen. När det börjar bli lite varmare och så igen. Härligt. Saknar dig gumman! Va skoj o ses i igår! Puss puss


2008-05-25 @ 21:16:44
URL: http://mihas.blogg.se

Postat av: Sandra

Ja, vi får alltid jordgubbar från farfars koloni på sommaren, och dom är dom godaste som jag någonsin smakat hihi.
Jag tyckte att Charlotte gjorde bättre ifrån sig i lördags än i torsdags, för i lördags log hon mer och såg liite mer avslappnad och lite mindre stel hehe. Jag tyckte inte att hon var så dålig som det verkade, men men hehe. Björn Gustafsson var ju klockren iaf!
Ja fy vilket väder det är idag, inte speciellt roligt :(
Puss på nosen


2008-05-26 @ 08:37:39
URL: http://sandypaprika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen