23 år levda

god afton
söndag & bakis efter en väl utförd kväll igår helt enligt sederna
middag , efterrätt , singstar & utgång med tjejerna . det var en helt perfekt kväll & jag hade sååå skoj & det tror jag nog restrerande skara oxå hade :-)


           

jobbade på dagen , seeegt . längtade bara till kvällen ju ! men fick träffa mia & alla andra i personalen , inventering var det så alla var där o drog sitt strå till stacken .

idag har det varit nova m älsklingen , golle & ola . köpte ps3 till andré & jag skulle köpa singstar men blidde ej så , inga pengar på kontot för tillfället :-( blev så sugen efter gårdagens bravader trots jag kom sist :-)
sen körde vi hem till andré & fick god mat & nu sitter jag här & a spelar för fullt . det verkar skitskoj (gta spel) !

imorgon är det skola o på tisdag är det patienter , jag undrar om jag är ledig då eftersom jag inte hunnit ringa några i o med det sena tentaresultatet , jaja det löser sig !

veckan består av mkt träning o bra kost =)

ha det fint alla ni som läser anonyma som vänner :-)


2008-05-04 @ 20:26:57 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Måste göras om väldigt snart!


2008-05-05 @ 12:28:38
URL: http://sandypaprika.blogg.se

Postat av: Sandra

Jaa nu finns Linas kort också på min blogg :D
Ja, för fan, dansa heeela natten lång!!


2008-05-05 @ 20:30:23
URL: http://sandypaprika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen