rollercoaster

Jahapp ett tag sedan sist . Hm vad har hänt ? Inte mycket mer än varit på träningsläger i Barcelona med laget vilket både var behövande och ansträngande på samma gång . Skitskoj hade vi varje dag men kroppen värkte och sömnen kallade när man kom hem =)




Tog mig ledigt från skolan denna veckan så blir ju spännande på tisdag o se hur mycket jag missat . Visst jag hade kunnat vara ambiös o pluggat dessa dagar på egen hand men ligger inte ritkigt i min natur ? Jag skyller på de som skapat mig !

Jahapp o så var påsken över . Påskmat ? Ni som känner mig vet ! Nej men dessa j-a högtider . Fira födelsedagar, framgångar , bröllop och andra skojigheter ! Men att Jesus korsfästes är väl inget att hurra över ? Eller att han återuppstod? Vad har vi för glädje av det . Jag menar tusen människor varje dag lurar döden med någon sekund . Inte hyllar vi dem . Jag förstår ej Carola o Jesus o sånt . Gud eller "någon där uppe i himmeln" känns mer nutida . Missförstå mig ej o attackera mig inte nu med något sektsnack . Solstorm var förresten en bra film på tal om Jesus !

Jag känner det bör hända något i mitt liv för tillfället . Något spännande , kanske en resa , en lyckad fest , nya kontakter . Ärligt talat börja jag känna mig som en tant . Nästa helg blir det fnitter, fylla o dans . Det måste det ! =)

Dags att krypa upp i soffan med André och försöka smälta den j-a påskmaten (kättbullar, kakor o prinskorvar) som gör så att min mage cticker ut en decimeter från den övriga kroppen .

Imorgon är det match mot HARDEBERGA

Auf wiedersehn!


2008-03-23 @ 22:27:04 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

Ja en resa hade inte suttit fel nu ;) Denna jäkla snö asså. Snöade med igår, men efter vad jag hörde på radion, ska det bli upp till 14 (!!!) grader varmt nästa vecka! Göötttt!
Får gå ut snart också. Vet bara inte när det ska bli. Har knappt någon ledig tid längre =/
I alla fall. Miss u, hoppas allt är bra! Ses ju på lörda! Puss puss


2008-03-25 @ 09:24:27
URL: http://mihas.blogg.se

Postat av: Anonym

Vi vann med 10-1. Utklassning! :)


2008-03-28 @ 18:36:05
URL: http://mihas.blogg.se

Postat av: Anonym

Hi gumz! :)
Haha jepp, ligger i som fan med träningen. Känns gött som f*n. Men bli sådär som Ola's mamma, nja. De vette fan, haha :)
Jo, en resa nu hade suttit fint. Fast planerar faktiskt en i slutet av juni, och en sen till höst :) Synd inte du har så mycket pengar, hade mer än gärna rest med dig igen. hade ju så kul :)
Ses imorn gumman!! Pussss


2008-04-04 @ 09:31:31
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen