NEW YORK

hej igen
ngt mer avkopplad o lugn denna gang jag skriver
att vissa svenska bokstaver saknas far ni bara vanja er vid

bilder ar ocksa ngt ni far vanja er vid, att de INTE kommer komma upp under
tiden jag ar kvar i amerikat..kablen till kameran ligger namligen hemma..klantigt va?
fast a andra sidan hade jag inte velat sitta har i flera timmar, bara for att tanka upp bilder
pa min semester sa hall till godo mina vanner!

jahapp usa ar val inget speciellt
hahahahahahahahahha
nej riktigt sa illa ar det inte!
allt ar toppen o jatte spannande aven ifall jag inte springer runt som alla andra turister har o platar
varenda byggnad (tro mig, i've been there too) .

dag sondag o mandag
spenderades med min karestas foraldrar som ocksa var har pa semester, dock akt hem nu.
vi shoppade masssssor (bl.a miss sixty jeans, present till pappa-lacoste golfhanduk, 2 linnen pa armani exchange samt 1 t shirt, 1 sex and the city t shirt- present av hakan o kerstin, 2 lant-lolle linnen fran esprit . . .) , sag SEX AND THE CITY filmen- sa sevard! (jag grat), kakade pa restauranger och drack gratis i deras lounge pa hotellet =) det var toppen att de var har, vi hade sa roligt o jag fick verkligen lara kanna dem pa "riktigt"! de ar underbara manniskor! lite tomt utan dem nu men desstu mer tid at familjen jag bor hos!

dag tisdag
spenderades till storsta delen med familjen. annika, dottern hade skolavslutning (graduation till o med) idag sa vi satt i en svettig aula i 2h hela familjen +deras nya au pair, frida! det var faktiskt trevligt men varmt...ac visste de tydligen inte vad det var verkade det som. sen gick vi o luncha pa ett stalle har i brooklyn.darefter gick jag o shoppa 2h (1 t shirt, 1 partylinne,1 par orhangen, 1 par skor och 1 armband) for att sedan ga hem.frida den duktiga au pairen hade lagat mumsig middag som jag blev bjuden pa.satt ute pa verandan med anna o bara njooot av vadret (o middagen saklart).darefter sag jag en film med annika o kalle, hennes bror.anna halsade pa ibland med, myyyisgt!sedan somnade familjen o jag sitter har!imorgon blir det shopping inne pa manhattan (forever 21 yeaaaah!)sen bio med kalle o annika- KUNGFU PANDA!

jag kommer ha sett alla filmer innan er HA! ok, det var storigt sagt av mig...

annars ar vadret toppen...ligger o hoppar runt 30 grader. APKVAVT vissa dagar fast idag var det windy o nice!
amerikat ar ett behagligt land, engelskan satt i bak-lommen o plockades snabbt upp- harligt! jag pratar med allt o alla jag ser/moter. amerikanarna alskar att prata o hora om sverige! killarna alskar scandinavian girls sa ni singlar GO GET THEM! hahahhahaha
en amerikan ar lika snygg som en engelsk man..en aning mer solbrand bara..
morkhyade amerikaner ar ju desstu trevligare till utseendet =) bara ett tips tjejer :-) min snutt ar bast!

godnatt o adjo!
nej jag saknar ej sverige!
bara ngt svenskt levande borjandes pa A..slutandes pa NDR'E! =/ snuffi'n!

hajduck!
lina

familjen aker till californien pa lordag . . .


2008-06-25 @ 05:05:08 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Du verkar ju ha det hur bra som helst! :)

Du kanske är en liten amerikan innerst inne egentligen :P Puss puss


2008-06-25 @ 09:26:22
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Buffie

Fan va härligt att du har det bra. Njut för mig oxå...=)



Puss


2008-06-25 @ 10:17:38
URL: http://buffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen