so many readers , so few comments


jag onskar alla kunde fa se det jag ser

new york ar det vackraste som finns
illa illa
vet ni att ni ar en hel dros som laser mina inlagg varje gang men ingen som kan kommentera , vet ni , ni behover ej skriva ert namn sa ni slipper skammas =) for visst finns det en hel del som laser, som
inte vill att jag ska veta att ni laser...hehe! men det ar bara kul,sa lange jag inte vet vem ni ar HAHAHAHAHHAA!

jag har borjat min rubrik sa har innan fast pa svenska idag hade den rubriken inneburit en kranglig rubrik utan prickar sa fick bli pa engelska.

dagarna springer ivag aven om man befinner sig i usa..
just nu ligger ni i sover..klockan ar 5 pa morgonen hos er och
22 har hos mig. jag har precis kommit hem fran ett "bibliotek"-
liknande stalle med kalle o annika. vi kopte en bok till kalle att ha med sig
pa flyget imorgon nar de far till Kalifornien.

annars har vi , familjen =) varit ute o atit ikvall pa brooklyn burger . hamburgare-
stalle a la amerika . jag o anna tog en sallad . var sa varmt dar utan AC sa det
 gick inte att ata med nagon reda dock har vi ingen sol . skumt va ?
det ar riktigt tropiskt klimat har . dvs fuktigt som bara den. svart for en svenne att forestalla sig.

jag kanner mig verkligen hemma har , alltsa som det kandes 2005 da
jag jobbade har. vi pratar om samma grejer , kanner igen samma folk
och hittar runt som vanligt. traffa kalles 2 kompisar innan ikvall. forst gick de forbi mig sen bara -"heey that isn t Frida. It s Linaaaaaaaa" och sen sprang de fram till mig o ville veta allt o verkade (!!)
jatte glada att se mig igen. sa trevliga 13 aringar de har blivit emmet o ted o det var jatte roligt for mig att kanna mig uppskattad o ihagkommen. fick en present av anna ikvall. den var fran hela familjen visserligen.
"Why does men have nipples?" hette den. det roliga var att jag o anna hade en diskussion om det innan idag , att varfor har men brostvartor. och sen var hon ivag nagra arenden och hittade den boken!
galet skoj! svaret ar iaf att fram till nagon vecka i fosterstadiet ar alla embryon menade att bli tjejer och far darav vartor att mjolka(hallaaa??) sina kids med sen bestams konet ngn vecka senare o da ar redan vartorna dar!
intressant va? boken fungerar ung som eniro 118100
tjanst med att man kan fraga dem vad man vill , lite sana fragor ar det. typ varfor ar avforing brunt etc. exakt annas
humor o min for den delen=) hon ar en fantastisk manniska o min 2a mamma!

det blev shpping idag med . jag tror inte ni kan fatta sa billig dollarn ar o det ovanppa new yorks priser blir
bara saaaaa bra shopping!

erovrades under dagen:
3 par solglasogon (har nu 5st o kanner mig ratt nojd)
4 necesarrer
1par strumpor till elva pelvan (puma)
1 nattlinne m tillhorande underbyxa
1par svarta leggings i super bra material
1par guldiga ballerina skor (bort m de gamla)
1 adresshallare till resvaskan i form av ett stort L (san man skriver sin adress pa)
1 glittrigt armband tungt o stabilt

lunch m mig sjalv:
mc flurry med oreo kaka
2 sma (sa ni vet! haha) mc chicken burgare
= alldeles for mkt mat= angest!

=0)

imorgon (lordag) aker familjen kl 7. da vacker de mig sa vi far saga adjo ordentligt.
jag har borjat dromma pa engelska , de e sa underbart nar man kommer till det stadiet.
nej jag kommer ej bryta pa engelska som viktoria silverstedt gor nar hon semestrat i 4 dagar i LA =)

saknar er...


skylinen ar otroligt att se i verkligheten . bild fran brooklyn bridge.
(bron som forenar manhattan, som ar en o, med brooklyn)

times squere


2008-06-28 @ 04:29:17 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Kan säga att jag är sååååå avundsjuk på din GALNA shopping!!!! Haha ja vi var sjukt heta i våra outfits igår när vi målade. Känner att vi är rätt mycket bättre än grabbarna i roomservice ;)

Ha de bäst! puss


2008-06-28 @ 16:14:32
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Mia

Sååå avundsjuk. Och det värsta, nu hade jag suttit på planet till New York. :/

Så fint där verkar o vara, o du verkar ha det riktigt bra! :)

Saknar dig gumman!!!

Pusssar <3


2008-06-28 @ 17:24:48
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Sandra

Jaaa han är UNDERBAR! Ska pussa honom massa från dig hehe ;) Ses snart. Puss


2008-06-30 @ 09:42:09
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: DtvpzVCNdK

buy tramadol online buy tramadol eu - tramadol 50 mg withdrawal


2015-01-14 @ 18:07:23
URL: http://cookingissues.com/buytramadolonline/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen