shopping

Heeelt slut...tillbringat 2h pa manhattan, dar all shopping finns och efter bara 2h ar jag helt sluuuuut. slutsatsen ar att jag inte ar van vid tempot helt enkelt for en redig new yorker ska klara mer an 2h.

akte iaf hem till familjen o satte mig har

dagens shopping blev...
2 tommy hilfiger vaskor
1 par reply jeans
2 par orhangen
2 par solglasogonen
1 halsband
1 jeanskjol
1 partylinne

gardagens shopping blev...
2 klanningar
1 partylinne (som de glomde ta av alarmet pa men de fixa jag idag)
1 baslinne
1 bodyspray
1 handcreme
1 decleor rengoring
1 torrshampoo
2 vardagslinnen
1 par silver ballerina skor
1 par orhangen
1 armband
1 rosa bandet armband (gummi)
1 silverhalsband

igar sag jag, kalle o annika KUNGFU PANDA. den var sodar..jag jamfor alla filmer med madagascar o denna var langt ifran men helt ok och kul att fa tillbringa tid med barnen. vet ni forresten att madagascar 2 kommer till usa i host? den verkar helball, den ska handla om hur djuren kommer tillbaka till new york. jag har manga filmer kvar att se innan jag kommer tillbaka till svea rike.

tydligen, sager frida (au pairen) att det ska bli regn har nasta vecka nar vi har huset for oss sjalva..lite trakigt da jag planerat in stranden :-/ lat oss be att herr vader har fel!

nej nu ska jag o butch ta en promenad. butch ar en underbar boxer hanne som fungerar lite som mitt allt nar jag reser till new york. bilder pa mannen kommer nar jag kommit hem!

hasta ala vista!



saknar dej baby!



2008-06-26 @ 19:48:45 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen