dy dy du dida duuu

"sommar å sol , å vi har korta kjol . . . "
om man haft snygga låånga ben då förstås .


nåväl varmt är det och jobbat å stressat har jag i helgen .
ibland kan jag fundera vilken lyckad människa jag skapat mig själv till .
har typ aldrig tid med vänner och lugn å ro då solen skiner men denna helg var annorlunda . min släkt fick sin dänga av lina atmosfär i lördags då vi firade mig å farfar ! mkt trevlig kväll o andré blev då för första gången introducerad för min släkt och vet ni vad ; DE TOPPEN GILLADE HONOM . hihi det var skoj . Farmor + farmors syster var jätte nyfikna på honom och sa ca 10ggr hur bra de tyckte om honom . sånt är alltid kul å viktigt ! skjutsade hem famor å farfar till lund å jag o andré tog 171:an hem till mig .


 

                        



idag började dagen med en cykeltur till mobilia med A , på vägen hem fick jag punka lr ngt . däckhelvetet blev väldigt tunnt så andré pumpade det på en verkstad med sån high-tech pump . tror ni inte han spränger däcket då . stor suck o pust men inga arga miner här . gammalt däck o snutte ville bara vara snäll . verkstaden hade öppet å skulle ta sig an cykeln imorgon . senare idag har jag träffat mammsen o min moster . gått på nova o fikat i stan ! supermys ! jag köpte en klänning , shorts , linne å 2 påslakan a la bruna (150kr/2st billet billet) ! ikväll åkte jag sandra , daniel , emelie , christian , ola å goll till BJÄRRED å käka mjukglass (laktos deluxe) å lekte på en lekplats fy sören vad skoj jag hade på alla leksaker , de är ju riktiga vuxen karuseller =) .
 


 

               

 
nu tvättar jag 1 av mina 2 nya lakan . ska torka det sen bädda ner mig o sova ut imorgon , är jätte trött efter en helg med mkt socilat o lite sömn ! precis som det alltid ser ut i linas liv ! måste bli ändring dock , om jag ska leva länge !

sista veckan i skolan . nice . en hemtenta kvar o besked om tentan som gjordes i fredags ! lite patienter nu i veckan o någon föreläsning . det ska vi nog klara !

Linda o Lina B arbetar hårt i skolan !






 
image98
johanna hultzén , en människa för sig .
varför tycker jag så mycket om dig ?
jag låter bilden övertyga er !


2008-06-01 @ 23:26:19 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Hehe diggar bilderna från igår kväll :P
Sjuuukt heta måste jag säga!


2008-06-02 @ 09:50:44
URL: http://sandypaprika.blogg.se

Postat av: Sandra

Hehe det tycker nog jag med :) Fast längtar tills mitt hår har blivit någon nyans ljusare.. :P


2008-06-03 @ 19:20:48
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Mia

Nej det är en vän till Nettan.. Inte Ronny på jobb ju, haha :P



Idag är det iaf en softare dag, 14-19. Sen imorgon och på fredag blir det långa dagar, men de får gå:)

Hoppas allt är bra med dig! Pussss


2008-06-04 @ 11:24:42
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen