continue


saknar min cutie

mandag o resan borjar ta slut...

i lordags kvall var jag o solade med frida o hennes kompis malin i en park har i brooklyn, brande ryggen :-( sedan pa kvallen blev det aska o massa regn men dampades sa jag kunde aka in till 42e gatan (aven kallat times squere) o ga dar. kopte en t shirt till brossan o vykort att skicka hem. var aven inne pa spehora o handlade valdigt mkt men allt var inte till mig, hade en "liten" bestallning fran sverige =)

var hemma vid 12, tog ut butch pa en promenad i hettan . har ar saaa varmt (kvavt) sedan slockande jag! i sondags sa traffa jag gravida (!) laila. underbart att se henne igen. vi fikade pa 72 e gatan pa ett jatte mysigt fik. vi at crepes med fruktfyllning! muuums! sedan akte jag hem hit o sag spain-germany med frida. vi hejjade pa tyskland men blev glada for spanien da de inte vunnit pa 44ar! tyskland har att ta av sa att saga!

efter matchen gick vi med butch o handlade ingredienser till varan hemmangjorda pesto m pasta! lagade maten o slangde oss framfor tvn, sag dum dummare o wedding crashers! mys dag!

idag blir det definitivt shopping, att ligga o lata sig gar inte varje dag! vadret ar perfekt idag! 25 grader o inte kvavt!

shopping pa sephora (sminkbutik) for min del blev:

1 face mist spray
1 klamma pormaskar verktyg
1 decleor night creme
2 ogon pennor (lila o vit)

fick tva gavor
1 mascara
1 pore minimizer creme

see ya!


2008-06-30 @ 15:23:32 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Kom hem nuuuuu gumman!!! Saknar dig så sjukt mycket här hemma!!

Är så sugen på o gå ut o dansa. Var så längesedan nu... Sitter här framför datorn o ser en massa avsnitt av The Hills.. Tänk om det hade varit så mycket drama i ens liv hela tiden (fastän det nästan är redan, :P) Iaf, saknar dig hun!! Puss puss <3


2008-06-30 @ 19:26:32
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Lovisa

Åh, vilken söt bild! :)


2008-07-01 @ 10:26:45
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen