Borrgatan 55

Man kan ju tycka att jag inte har något liv . Jag minns att när jag jobbade klagade jag över de vänner som inte kunde träffa mig för de behövde läsa eller för de var trötta av skolan. Plugga? Det kunde de göra då de inte var med mig, typ alltid. Trötta av skolan? Där slappar man bara med fullt med raster! Skolan är jobbig. Skillnaden mellan jobb och skola är , att när man kommer hem från jobbet släpper man jobbet. När man går i skolan finns det alltid något man borde läsa efter skolan eller så är det något annat som låna den boken, skriva det arbetet , planera de sakerna i kalendern . . . and i could go on forever ! Men vet ni vad ? På måndag nästa vecka har jag mitt sista patientfall och sen är det S L U T ! Många slutar redan imorgon men jag fick ett återbud av en patient så får ta igen det måndag . That sucks !

Igår såg ut så här
5.00 Klockan ringer
6.30-7.50 Tåg+Buss till skolan
8-17 Skola
17.20-19 Tåg+Buss till hemmet
20-21 Utflykt!

Jahaaaaaa, vill jag att ni ska undra, vad var det för utflykt Lina var på? :-)
Jo minsann, det ska jag berätta I BILDER;
Målet var posta ett brev på borrgatan 55 i industrihamnen , malmö !

 
        

 

Idag var det en lång resa hem som vanligt från skolan , dagens bild får bli Lindas otroliga upptäckt på utanpå tåget. Det är inte grus utan alla våra små vänner i luften som fått sätta livet till då det dumma dumma pågatåget kommer körandes (jag är en öresunds-tåg tjej) !




När jag kom hem väntade sötnos-trollet ! Myyyys! Sen åkte jag, johanna och Ola till Bjärred å tog en glass ! Nu är det dags för sängen igen . . .

Nya tag imorgon mina vänner! Ihelg blir det fest !






        


2008-06-04 @ 22:26:21 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Buffie

Va trevligt att du hittade min blogg. Men du?? Tycker du är lite dålig på å skriva.. Har inte skrivit på många dagar nu ju!? Ler Du kanske sitter å pluggar?? =)



Vilket fall som helst så hoppas jag att allt är bra med dig och att du hälsar Lisa och Fia att de alltid är välkomna hit om de har vägarna förbi! flirt



Puss på dig



/Buffie



Ps) Jag gav Lisa och Fia var sin kommunikationscentral. blink Blir inga brev skrivna här inte...hahaha


2008-06-09 @ 21:06:13
URL: http://buffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen