variation kanske ?

är det bara jag (som läser alla blogg-toppar fanatiskt)  och tycker de skriver om exakt likadana saker ?

ena dagen har blondinbella gjort om sitt ansikte på ngn make-over sida på nätet, nästa dag är det stina som gjort det. natacha peyre köper en klänning, då har kenza köpt den dagen efter...etc

och det bör tilläggas att dessa svenska B kändis- (?) människor tjänar flera tusen på sina bloggar för att bara kopiera varandra ? visst, jag läser dem men det är bara en tidsfråga tills jag inte gör det, det enda som är skoj är deras förmåga att kunna spendera pengar på otroligt snygga kläder/smycken! vad de har att säga är väl egentligen inte så märkvärdigt ?

"...hej idag bajsade inte min chichuha alls, jag är döööorolig"

att vi vanliga dödliga som måste upp i ottan för att gå till ett jobb kopierar dessa bloggerskors inköp är väl lite det som de vill med sina bloggar men att de börjar kopiera varandra känns bara fel...

för övrigt gillar jag att natacha inte är den man tror , iaf om man läser hennes ibland väldigt intressanta inlägg .

nåja...en sjuk lina talar ut!



2008-07-14 @ 13:53:42 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Blev dina pool-bilder bra? :P

Några av mina blev rätt roliga hehe


2008-07-14 @ 21:02:35
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen