tisdag är en onödig dag!


ängel

oj vad dåligt jag inte skrivit förr men vet ni, hela helgen bestod av träffa folk som ville hälsa mig välkommen hem..sen började jobb på måndag morgon..stack hemifrån kl 6 (jetlAg deluxe..usch)..kom hem, somnade..iväg till pappa med andré för att checka lite innan jag ska bo där..(han ska till thailand med sin älskade o jag ska vara husvakt =) ska bli riktigt mysigt, jag o lisa o ibland andré! inmomhuspool, bastu,biljardbord, grill,trädgård etc etc..sånt man uppskattar då man bor i lägenhet.. så jag var helt slut på kvällen när vi kom hem kl 23..sen jobb 8-20.00 idag..snacka om sliten men jag älskar ju att blogga så knepar ihop ngt litet!

min klänning har förresten kommit..alldeles för liten kring byst...kollade på en size converter sida att den UK (vem har koll på englands storlekar?) storleken jag beställt var en svensk 34 o jag har 38 vid byst o rumpa så beställde en större nu så får hoppas den kommer foooort!

på fredag ska jag ha mys i pappas o elisabeths hus m lite vänner (om ngn orkar ta sig ända dit? haha) sen på lördag far jag o andré till danmark, can´t wait! förresten älsklingen har blivit knäpp o skaffat sig en blogg (inte säker om han är seriös med den?) lite nybörjarinlägg kan ni dock finna på http://therealandre.wordpress.com/ .

nåväl jag kommer ta mig tid i dagarna att lägga upp lite usa bilder..här kommer några jag hade på min mobil...gott o blandat o bara till er! vi hörs!

























sista bilden är tagen igår, första dagen på jobb. först min bil , sen pappas o sen min brors - alla på samma arbetsplats!



dreggel o gräs - the best =)


2008-07-08 @ 23:16:08 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Jaa, till nästa fredag. Larsson-föräldrarna är i Grekland. Daniel och Christian är ju hemma, men dom jobbar, så jag får ta hand om det lilla livet på dagarna :P


2008-07-09 @ 21:59:13
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Mia

Ah så trevliga bilder! :)

Var trevlig o träffas idag igen gumman. Saknat dig så! Synd vi bor så långt ifrån varandra, annars hade jag lätt varit med mycket mera! :)

Får snart hitta på något igen, var ju ett tag sedan sist.

O du! Tack för dina peppande ord idag! Jag har båda mina fötter på jorden! :)

Pussss


2008-07-10 @ 12:55:35
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen