sickness it is




 
  
 



 
 

 


























måndag , klockan ligger runt halv 11 o lina är sjuk . ska bara bli förkyld antar jag men jag hatar det där "förspelet" kroppen kör med , halsont, ont vid tinningen, feber , ont i nacken...ja ni vet! har iaf inte kunnat sova inatt pga sväljsvårigheter av svullen hals o har varit jätte pigg...blev ju en hel del sömn i DK=)

iaf så sjukade jag mig i morse o hoppas jag snart blir bättre...intensiv jobb-vecka ju!

iaf DK var super. min älskling är en riktig romantiker som är sååå duktig på att inte vara för romtantisk, hänger ni med? haha iaf överraskade han mig på att vi skulle bo på HILTON hotell o inte i vilket rum som helst utan i ett rum som hade tillgång til deras lounge på översta våningen....vilket betyder gratis tilltugg o gratis sprit/vin/läsk/kaffe/öl  ja du, you name it, i princip hela dagen...vill ni veta vad vi gjorde mer så har mina kära överraskat med ett detaljerat blogginlägg på sin blogg....mysigt var det i alla fall!

på kvällen var vi hos andrés föräldrar o blev bortskämda...träffade andrés systers nya pojkvän. jääääätte trevlig så det var kul, sånt är ju viktigt till framtida släktmiddagar o dylikt  =)

ska se tv nu o bara vila mig..måste måste bli av med detta skit fort...

bor förresten fortfarande i svarte så här är lugnt o skönt o dörren står öppen till trädgården , så där lantligt!

auf wiedershen

 


2008-07-14 @ 10:55:05 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Usch men inte kul att vara sjuk ju! :(

Men kul att höra att ni hade det bra i Danmark! Tänk om Daniel kunde göra något sånt någon gång hehe. Puss


2008-07-14 @ 11:30:16
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandra

Hehe jooo han har semester v. 31, så vi får se om det kanske kan bli någon liten resa då! :)

Ja han är duktig min Daniel hehe.

Puss


2008-07-14 @ 13:34:11
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen