no data

nä blir ingen dator. snuttas hittade secret info om att en uppdatering av macbooken ska släppas inom en månad som tydligen ska vara både bättre o billigare så jag får vänta *lite mutter*...


vaaaaarmt, sitter o svettas hemma hos A (fortfarande inget bredband...suck) efter en härlig dag på bo01 med A, hans kompis Martin, hans tjej Emelie och hennes kompis Martina. mkt varmt o skönt! efter det åt jag o A en god middag på möllan, sluuurp! dömysigt väder ju!

sen dess har vi suttit här o kikat på charter resor till augusti då jag slutar jubba. blir ngt i stil med kreta/malta/rhodos...! bara jag kommer iväg så är jag nöjd...o slipper toa i korridoren som andré kan tänka sig *skratt*

imorgon är jag ledig, då hoppas jag kunna sticka till stranden...snutt mår kasst..antar jag smittat honom men inte mitt fel..han som inte kunde hålla sig ifrån mig ju *hehe* =) men han får iaf vila o det, det är han vääääldigt bra på till skillnad från mig..alltid ska det hända ngt...skyller på generna!

helgen blev nice..ingen utgång på lördagen med sandra..kan ju säga att jag var rätt sleten trots några timmars sömn efter jubb. men iaf så åkte jag o A hem till daniel där sandra köpt massa god mat till oss. jag bidrog med en helt ok film och kvällen slutade som helt perfekt o mysig! det var rätt skönt att bara ta det lugnt även om jag saknar att bara ut o dansa rejält med ngn tjejkompis...i fredags kunde jag inte riktigt slappna av då jag tänkte typ en gång var 5e minut " så ja, nu kan jag endast sova 4h och 35min tills jag måste gå upp för att jobba..."! daniels familjs vovve hälsade vi äntlugen oxå på, siberian husky valp på 3mån..japp bilder kommer, jag ska inte hålla den glädjen för mig själv!

andrés föräldrar ska till sthlm på onsdag då blir det att jag bor här ngn dag, sååå skönt o få bo med den jag älskar + den andra, trädgården =sola!!!!!!!!!!!!! =) 

det är trist..mina bloggläsare har minskats drastiskt nu när jag inte uppdaterar den så ofta..det är tråkigt..alltid en kick man får ut av att läsa hur många som besökt ens sida..nu är ni knapra 23st...det är mer än halva som dratt sig ur men men satsar ju inte på att bli blondinbella ändå så... =)

bilder...ja det kan ni ju drömma om...suck..ska ringa glocalnet imorgon o skälla lite..utan bredband snart 2v för tusan!

baj baj



2008-07-27 @ 23:55:13 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Jaaa den är huur fin som helst! :)

Hade den leopardmönstrade på stranden idag, tänkte ta den andra i morgon hehe. Hur såg den på Carlings ut?


2008-07-30 @ 23:44:57
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandra

Ooh låter häftig! :)

Nej nu ska jag gå och lägga mig, Lomma Beach i morron så måste vara pigg då haha ;)

Natti natti. Puss på nosen


2008-07-30 @ 23:54:23
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen