inget bredband . . .

hallå alla vänner,

alla ni 54 som sist läste...ni vill verkligen inte skriva va?
haha
nåja, ska inte vara långdragen..fortfarande hemma från jobb..ska antagligen gå dit på fredag om detta nu blivit bättre
vilket jag tror på. upptäckte iaf igår när jag kom från svarte till mitt egna hem att jag inte har ngt fungerade bredband...suck, så jag ligger hemma sjuk utan internet...ingen höjdare för ett data freak som mig men som tur är lånar älsk ut sitt tills vidare. är här ikväll o äter pannkakor som hans syster gjort!

så om ni undrar vart jag blir av så kan ni vara lugna, i ll be back..inom 1 vecka eller vad det kommer ta att få nytt modem...tills vidare ska jag ägna mig åt lite jobb.....

fredag 12-20.15
lördag 9.30-18
sön 8-14
mån 8-19.30

så, nu vet ni vart jag håller hus!

hejdå!


2008-07-16 @ 20:26:19 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandra

Dom kommer hem på fredag, så det är ju snart! :)

Men jag blir bara så trött när folk gör som dom själva vill och inte tänker på andra och inte tar ansvar.. Men så är det tyvärr rätt ofta.. Hoppas Lina blir frisk snart! Puss på pannan


2008-07-16 @ 21:44:08
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Mia

O jag kommer vara med dig! :D

Iaf på fre o mån! :)

PUSSS


2008-07-16 @ 22:50:47
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Linda

Usch din stackare. Jag klagar över att jag sitter och glor här på jobbet....men jag ska nog vara glad över att jag inte är sjuk. =) Hoppas du kryar på dig snart...



Vi hörs gumman



Puss puss


2008-07-17 @ 00:59:00
URL: http://buffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen