brunett vs blondin



okej tjejer (..och killar!) vässa ögonen, spänn fast blicken och ta fram ärligheten för nu gäller det..årets dilemma, årets kanske "nono" eller årets "oh yeees"...timmen är inne och slagen..vilket ska det bli, vilket ska det vara. BRUNETT ELLER BLONDIN? frisörtiden ligger den 23/8 kl 10.30 och då ska jag ha bestämt mig..

"du är finast i det du har" biter inte längre (sorry andré *ler*) förresten, vem gissade att det var han som sa det? gissa du rätt? grattis, du vann!
enjoy!

                              

ps; mitt egna hår syns ibland igenom..lite svårt att få det helt jämnt i datorn, hehe + mitt hår kommer inte vara så här glansigt o fixat sen men ni får tänka er in i färgen! ok? bra!


2008-07-31 @ 17:00:45 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: André

Näst-längst ner i mitten ser bäst ut. Blondin 1-0 Brunett


2008-07-31 @ 18:29:04
URL: http://therealandre.wordpress.com

Postat av: Mia

OKej! For real!



Du ska fortsätta o vara blond. Du? Brunett? Big no no!!! :)

Sen tycker jag du ska ha håret som på översta raden längst till höger, eller tredje raden uppifrån, bilden längst ut till vänster! :)



Lycka till hun! Puss puss


2008-07-31 @ 21:56:15
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Anonym

I argee! Helt klart blondin. Första raden längst till höger eller sista raden längst till vänster! tycker jag ser bäst ut! Lycka till med håret!


2008-07-31 @ 22:14:09

Postat av: Buffie

Hmm...svårt det där. Andra raden uppifrån längs till vänster är faktiskt rätt snygg tycker jag. Om man nu känner för att byta hårfärg... Men ska jag vara ärlig så passar du nog bäst i blont. Näst längst ner i mitten eller längst ner till vänster för att piffa till det lite extra..=) Men jag passar oxå bäst i blont och jag färgade det svart så det är nog vad du själv känner för gumman..=) Alltid roligt med förändringar...ler



Puss puss


2008-08-01 @ 15:00:35
URL: http://buffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen