blodsmak

idag har jag kopt 2 listerine pocket mist..ngn sprut grej man pyschar i munnen. . ej testat detta annu men det later spannande va? btw, inte petat i tanderna pa 2 veckor nu , gissa om det blodde da jag anvande tandstickan ikvall..battring! linda, anvander forresten duraphat tandkram nu..spannande det med =)

idag har jag mera ont i benen , burit billigt shampoo hela dagen.

2 1 liters REDKEN shampoo+balsam (stoooora flaskor)
1 lotion (matrix body care)
1 heatprotector *(matrix)
1 smoothing spray (matrix vita serie)
1 shampoo for fett har (redken)
1 harinpacking

jo men det vagde faktiskt men andres mamma hittade den billiga affaren i ngn dansk tidning sa var tvungen att packa pa mig..for allt det betalade jag ung lika mkt som jag betalat for 2 av mina 50cl REDKEN shampoo. de kostar 400kr vardera!...har sprungit arenden hela dagen forresten,,,nu infor hemresan! blir ingen shopping imorg!
varit i min 2a favvo butik, abercrombie and fitch.com. var dar i nagra timmar..spenderade pengar..anledingen till att jag var dar sa lange var att jag hade fatt syn pa en skiiiiit fin sjal som hangde pa alla mannekang dockor men personalen var ej tillatna att ta ned dem o salja dem o de fanns ej i butik. lojligt va ? iaf jag skulle i varje fall sno en o ta till kassan men abercrombie ar vaaaldigt overbefolkat av bade personal o kunder (det var ko in i butiken , som tur var det inte det nar jag kom, da hade jag aldrig gatt in halla liksom) sa jag fick aldrig ro att gora det men vet ni vad? nar jag kom hem kikade jag pa deras hemsida o hittade den daaaar =) bestallde aven lite andra grejer som var slut i butik sa nu far jag de hemskickade till sverige! kopte aven till min bror o min snutti dar!

1 hoodie
3 linnen
1 t shirt
1 sjal (bla/vit rutig typ..dock ingen palestina sjal..haha)
2 presenter

hittade aven en gammal klassiker, rainbow, har ej hittat den butiken de andra dagarna. dar ar ratt fula grejer men ibland ar dar fint o dar ar skiiit billigt o helt ok kvalit'e.

2 t shirts
2 linnen
1 bikini (rea!)

andr'es mamma ville jag skulle kopa sjalar till henne, sanna de saljer billigt pa gatan, 2 rosa o 2 beige sa det gjorde jag. kopte aven en brun, en annan brun chanel kopia, en rosa o en gron till mig sjalv! = 8 sjalar for  180 svenska o de ar precis i samma material som de som saljs pa hm for 98:- st.

2 zoo-york t shirts till min bror fick jag med mig fran macys
1 klanning till mig sjalv fran macys

kopt solkram ikvall (nar jag fyndade listerinen) for det blir solning imorgon med frida! det ska bli 31 grader har! pust! da maste man till havet. arligt talat ar det farligt att vara i stan da..det blir tok-varmt! inte jag som ar kanslig!


1 natt kvar kara lasare...

ooo min klanning till andres kusins brollop har kommit. ar sa spand! bestallde den namligen i en storre storlek an vad jag eg har (det var den minsta de hade kvar) men den var sa fin sa kunde ej motsta den...bestallde den fran asos.com

ciao!


2008-07-02 @ 04:37:52 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Buffie

Duraphattandkräm??!! Nja...så flitig har jag inte varit men stickor använder jag..=) haha Usch...man är lite slarvig när man inte har någon som "kollar" ler



Tjo i boet och stamp i hagen..=)


2008-07-02 @ 09:21:09
URL: http://buffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen