the best a woman can get

jahapp måndag, ny vecka och kallllllt *brr*
nä nu skulle det sitta fint med lite värme och snart kommer den. fotbollslaget ska nämligen till barcelona om si så där 60 dagar ;-) inte helt fel va?! men FÖRST massa plugg...det går sådär i skolan för tillfället..känns lite segt men folk, (tvårona) säger det kommer bli bättre (lugnare) så we will see!

fotbollen har börjat rulla igen vilket känns toppen. att röra sig, träffa folk och bara vara igång är helt underbart! nu hoppas vi på en lyckosam vår också. 3an och allt!

för övrigt har jag världens (Ja!) mest irriterande granne ovanför mig, jag misstänker han släpar lik där uppe så mkt som det låter och så älskar han hög dunka dunka (nu låter jag som jag är tant) musik a la no class alls! höjer jag min volym, så höjer han ännu mer, jävla idiot! han är alltid hemma, det kan ju inte vara så att han har exakt samma lediga dagar som jag när jag har olika varje vecka. han är alltid uppe till sent och går upp prick kl 6! han har en hund, alltid north face jacka, vita skor och ljusa jeans..han e min ålder men han verkar störd..eller jag vill tro det
eftersom han gör mig så förbannad! man kan aldrig plugga när han håller på, inte ens öronproppar hjälper :-S och så är han liksom alltid hemma, gå ut, skaffa vänner liksom! nåja utan honom hade kanske mitt liv blivit lite innehållsfattigt...vad vet jag?! men hallå man kan inte släpa så mkt grejer som han gör på sitt golv om det inte vore lik...eller?! nåja kom med era synpunkter! =)

för övrigt styr en viss man mitt liv
jag gör allt för honom
vill alltid känna så här..
och ska inte leka cynisk ngt mer...
älskar dig andré
och alla mina vänner såklart! vad hade jag gjort utan er?
släpat lik? förmodligen!
-slut i rutan-

PUSS

seees!


tur man inte har det så iaf... =)


2008-01-14 @ 21:32:36 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen