hard days are over . for now .

mmm något lugnare i skolan . fått reda på någon tenta och de gick bra :-) återstår resultat av de 2 största :-S men jag hoppas det går bra . pluggade som ett rådjur ju !

helgen har varit nice . som vanligt . mys med min älskling på fredagen (trots att vi eg skulle festa...gamla?)
mys med älskling på lördagen m ikea o guitarr hero ( pensionär?) sen på kvällen kilade jag över till golle o ola och åt rabarberpaj jag hade med mig och såg melodifestivalen , seeeen spela vi singstar som golle köpt :-) galet skoj...trots min röst inte existerar..eller jo ljud finns ju men ej utav denna värld :-) fast fick några poäng! söndagen (idag!) har jag varit på en 7manna plan hela dagen . varit på cup i skurup . gick jätte bra (2 vinster o 1 oavgjord) men lyckades ändå inte gå vidare pga målskilland . jävla åkarp . men rusta, det har ni!

ny vecka imorgon . håller på med röntgen i skolan . svinskoj men sååå svårt! som tur är sitter dockan still, tänk när man ska göra det på riktiga människor? :-S aj aj... "eee ja bilden blev inte bra för 6 e gången  så snälla kan jag få utsätta dig för farlig strålning igen och ta om bilden?" ok nu behöver man ju inte lägga upp det så men är ärligt lite nervös , JAG SKA HA RIKTIGA MÄNNISKOR SOM PATIENTER! tusan, jag som börjat vänja mig vid kungen, sverker, Sven J (varför J liksom? vi har ej fler sven) och våra andra dockor :-) för övrigt är Sven J min (fick ej döpa honom själv, som vissa andra i klassen fick..min hade då hetat tomten eller renen...) röntgenlärarinnan har för övrigt väldigt skoj åt mig . jag är väldigt hypokondrisk med strålning och envisas med att stänga dörren innan vi tar foton och sen "släppa ut" strålningen innan vi går in igen :-) haha det har faktiskt blivit lite utav en skoj grej!

sitter o ser sport olyckor på 6an...galet att vissa människor klarar sig. det ser fruktansvärt ut. man ska ta vara på var dag lite mer . det lärde jag mig häromveckan då en kompis var med i en trafikolycka. fruktansvärt men otroligt nog klarade hon sig utan större fysiska skador. i ett sånt fall är nog de psykiska värre :-( nej man ska vara försiktig där ute . . .

image6
andré & mina vänner gör mig lycklig!


2008-02-17 @ 21:07:20 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen