helgen as it have been


jag med hårförlängning, brooklyn 2006


tralalalala här sitter jag en mulen söndag dränkt i böcker....varför klagar jag? Blää =) Vill bara att veckan ska vara över sen är det bara en massa kul och mysigheter- shopping till österrike, julklappsshopping, julafton med all mat, nyår och österrike =)

veckan som kommer ser ut så här:

måndag: plugga
tisdag: tenta i ortodonti (tandställningar typ) och pedodonti (barn-tänder)
onsdag: plugga + vaxning
torsdag: patienter 8-17
fredag: inlämning 1 arbete + tenta i humanbiologi (sjukdomar typ)+ frisören kl.13.15
lördag: träffa mamma + ingrid (moster) i lund-stan- handla de sista julklapparna.
söndag: färga fransar 13.30 i limhamn + julbaka mer!
måndag 22/12: jobba 11-20.15
tisdag 23/12: KOPPLA AV!

hm visst är det roligt när man har att göra :-)

fredagen denna veckan: IDOLFINAL hemma hos ola o goll!
sandra var nöjd med kevins vinst!

gollan med emelie och mickes barn- gizmo!

det är inte lönt säger gollan när jag frågar när vi ska bli nyttiga.

emelie i bakgrunden med hennes micke- som du, annamaj ska känna igen väl?!

emelie o sebbe kom också förbi dagen till ära

hatar att bloggen gör så med bilderna..iaf, johanna bäddar min säng! jag sov ju över- så hade jag nära till jobb dagen efter...

lördag: på jobb .




på jobb i lördags lussade ett luciatåg för oss =)
mia var nöjd där hon satt i kassan- ingen jobbade så kunderna ökade och ökade i kön ...


38 personer i kö...


igårkväll var en jätte mysig kväll.
mina tjejkompisars killar hade grabbkväll så jag passade på att bjuda in goll o sandrix. tyvärr hann inte sandrix men gollan kom och vi slängde i oss tonvis med lussekatter, djungelvrål,kaffe, fruxo, julmust och zoo-apor! förstå såg vi mrs doubtfire (alltid bra) sedan mad money- helt ok film- passade oss tjejer :-) diane keaton är med och tom crusies flickvän..dawson creek joey...kate..vad hon nu heter =) sen spelade vi tv spel från kl 12-3.00 (!!). vi klarade äntligen fantastic 4 spelet som vi köpte när vi precis blev kompisar för 3 år sedan =) haha vi fick till och med ta till ett fusk på internet för vi klarade inte sista bossen (dr doom). så nördigt =) men ack så härligt! så nu ska jag handla nya äventyrsspel. gollan är en hejjare på tv spel- hon får typ göra allt medan jag "köttar"- hon tar alla uppdrag o serie-tryckningar man ska göra snabbt med kontrollen! nej men gud vad skoj det är med tv spel alltså! och det är så kul när man kan sammarbeta- annars är tv spel tråkiga tycker jag!

den grymma av oss med massa mys i lägenheten .

när goll hade gott satt jag uppe till 4 och bara njöt av den härlig natten sedan somnade jag som en stock!

tillbax till plugget . . .


2008-12-14 @ 14:06:03 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

Oj, va långt hår på den översta bilden, funderar du på hårförlångning igen eller??

Ser ut som du haft en mysig helg!!=)

Puss puss


2008-12-14 @ 18:23:26
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Malin

he he, tack, dom blev super goda!!

Ja, dom bangade ur, hihi, det var Lottens enda lediga dag på länge och dom hade en massa annat dom skulle göra, men men, jag fick bakat mina lussekatter ändå.

Puss & Kram


2008-12-14 @ 20:53:39
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Anonym

vad kul att du fångade Mia i egen hög person i sitt yrkesverksammaliv =) Hon tipsade mig i morse att kolla in din blogg eftersom du messat henne om fotot. Du är lika söt som vanligt o det är underhållande att kika in på din blogg oxå.

kram fårn Mias mammma


2008-12-15 @ 15:35:01
URL: http://allidaelvira.blogg.se/

Postat av: Mia

Ha! Där är ju jag också, i egen hög person! :o)


2008-12-17 @ 09:37:03
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen