i like fynds =)


BUUUUUUHUUUU =)

idag börjar mitt jullov på riktigt- jobbat hela dagen nämligen! att jobba i en mat butik kring jul är att sätta sig i arbete kan jag säga er- alla måste ju handla och julafton handlar ju om mat så gissa om där var köer idag o jag satt i kassan. gaaaah! men det har varit en mysig dag, fast varm- tomteluvan har ju snyggt suttit på plats hela dagen! mia, hur orkar du först jobba från 8-20 och sen gymma? jag är helt slut trots jag bara jobba 11-20 :-(

nu sitter jag och ser PB och sms:ar med sandrix om das österreich resa- det börjar ju närma sig..på lördag smäller det =) jag hopas verkligen det blir en lyckad resa! nu när jag äntligen är ledig ska jag börja planera vad jag ska ha med mig och vad som behövs inhandlas!


i åre var det flott !
kommer sakna christian detta året . han är helt sjukt kul o ha med på resor! =)



nu ikväll ska jag packa in de sista julklapparna och vänta på min bättre halva som är ute och svirar på en klassåterträff där bara halva klassen är bjuden (elaka andré!)!

god jul på er sötnosar!

förresten, i lördags när jag, mamma och moster var i stan så hittade jag ett par svarta VILA byxor för bara 149kr- de sitter som en smäck. fyndade även den här väskan och detta armbandet!:







2008-12-22 @ 22:38:10 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Åååh vilka fynd!! Jag behöver också ett par svarta byxor, men hittar aldrig några bra :( Nu ska jag äta frukost, sen köra hem och sen ska jag träffa Julia i stan (hon pluggar ju i USA nu, men är hemma över julen), ska bli sååå kul hihi. Hörs sen! PUSS


2008-12-23 @ 08:31:49
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen