toooomten kom .


i´m helping da tomte .

jahapp då var denna julafton med över- sååå fort det har gått. låter jag gammal? troligtvis...*suck* men det hela började vid 15.00- småprat, kalle klanka o vissla johanna- mat i stora lass- julklappar med farbror som tomte- gröt *muuums* (elisabeth gör den bästa med grädde o apelsinbitar)- svensson svensson och massa mys. vips var kl 22 och sällskapet hade lång bit att köra hem mot den vackra sidan av skåne *haha* så de åkte då.

plötsligt var julafton borta men har njutit till max av den och är supernöjd med mina julklappar. jag fick:

* armband (av märket thomas sabo *love*) av snuff- fick även en julmust o 2 clementiner så jag inte skulle gissa direkt vad det var antar jag =)


det längst till vänster fick jag med ett 4 klöver-smycke på som ska ge mig tur =)
* 500kr på hudinstitutet
* lyxfrotté handduk
* salladsbestick *fräcka till 1000*
* 2 kokböcker
* grå tröja från gina
* 1 season 8 - FRIENDS
* 200kr
* Min present från jobb 1 gång till (!!!!). denna var dock till A´s och mitt framtida hem sa pappa *naaah*.
* 1 suuuuper söt nalle från build a bear av gollan (fick den idag då vi hade jul-fika)


build a bear is great !









nu sover hela huset här så nu ska jag med gå o lägga mig- imorgon kommer brossans familj *längtar!*

sov sött!


2008-12-25 @ 01:39:46 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen