mysfaktor deluxe

ååååå älskar julen även om jag inte har överdrivet mkt julkänslor ;-) var väl mer när man var barn och får barn (?) kan jag tänka mig. har precis varit på mobilia och knuffats med alla andra- hittade de sista julklapparna! alltid samma visa varje år- jag är sist ute! men nu slipper jag iaf jäkta imorgon!

ikväll ska vi hem till A och fira lite lille jul med hans familj o släkt och imorgon fram till den 25e är jag hos pappa! sover över där! den 26e är jag hos mamma! full fart med andra ord! :-)

titta så många julkort jag fick idag =) alla mina jag skickat verkar inte ha kommit fram :-( hoppas folk får dem idag! fick från:

  • sandra som hade vunnit om det varit en tävling- helt sjukt snyggt kort!
  • malin o jeppe (träffat dem 2 ggr och redan julkort- vi blev super-glada!)
  • farmor o farfar
  • moster
  • andrés föräldrar (med super gullig text inuti)
  • petra (hemmagjort o gulligt)

jag älskar at få o skicka julkort! =)

GOD JUL!


sandras det med rosetten! snyggt va?
alla de andra var såklart också jäääätte-fina!
- o det är faktiskt tanken som räknas !


2008-12-23 @ 14:56:39 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Hihi wiiiie jag hade vunnit julkortstävlingen! :)


2008-12-23 @ 15:25:53
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Malin

Ha det så mysigt i kväll, du kommer säkert få massor av julklappar!!=)

pussss


2008-12-23 @ 17:36:52
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen