jag e trött=tråkigt inlägg

patient dagen började inget vidare- återbud av en patient och får vi återbud får vi nästan alltid ta igen det (på vinterlov och sommarliv med mera..) . men receptionisten var snäll och satte in ett pass i receptionen till mig .

idag har det gått super- tandstenen flög iväg som smort och mina behandlingar blev godkända på första försöket- inte alltid det hände liksom :-)

nu sitter A och äter falukorv med spaghetti kl 21.54 och jag ska snart möta herr säng- är heeeeelt slut!

imorgon ska jag till farmor o farfar kl 9 och äta frukost *muuums* sen kl 12.00 ska jag passa lilla elvan. längtar ihjäl mig för ni vet ju vad jag tycker om henne? ;-)

sov gott bloggers!


brist på bilder
sorry =0)


2008-12-04 @ 21:57:58 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Haha nja, vi fick inte så mycket snö egentligen. Det var en gamal bild från i våras så :)

Ses imorgon!

Puss


2008-12-05 @ 10:40:09
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Hihi äh, en chokladkalender är en chokladkalender, och den är tradition :) Nu påstår han att han var vaken när han snackade om det, men nä jag frågade honom morgonen efter så kom han inte ihåg det haha. Jodå, han mår bra, det var inte så farligt som tur var!! Nä han tejpades bara lite. Puss puss


2008-12-05 @ 14:36:10
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen